DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
22 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18475
|
Назва: | Особливості дистанційного навчання в системі G SUITE |
Автори: | Близнюк, М.М. |
Ключові слова: | Google Classroom G Suite for Education Google Classroom дистанційне навчання змішане навчання хмарні технології навчання технології навчання Google Meet факультет технологій та дизайну Полтавського національного університету імені В. Г. Короленка |
Дата публікації: | 2021 |
Короткий огляд (реферат): | Стрімкий розвиток інформаційних технологій та глобалізаційних процесів
зумовлює зміну сучасної освітньої парадигми. Провідні вищі навчальні заклади світу
впроваджують інноваційні технології, відтак викладачі та студенти в процесі навчальної
взаємодії все частіше створюють новітні освітні середовища. З-поміж інноваційних
освітніх трендів помітно вирізняється дистанційне та змішане навчання, що
характеризується інтеграцією кращих практик традиційної та електронної освітньої
взаємодії на рівні окремої освітньої програми курсу або дисципліни.
Хмарно орієнтовна платформа Google Classroom G Suite for Education робить
навчання більш продуктивним: дозволяючи зручно публікувати і оформляти завдання,
організовувати спільну роботу i ефективну взаємодію всіх учасників освітнього пpoцecy.
Створювати курси, роздавати завдання i коментувати роботи студентів – усе це можна
робити в одному cepвici. Google Classroom є зручною платформою для навчання, за
допомогою якої сиcтeмy освіти можна зробити максимально гнучкою, інтерактивною i
персоналізованою. При цьому кожен студент може підібрати темп сприйняття матеріалу,
обробки та засвоєння інформації, що в свою чергу сприяє підвищенню зацікавленості, а
отже і збільшенню мотивації до навчання, кращому засвоєнню матеріалу та спонукає до
саморозвитку і самоосвіти. |
Опис: | Близнюк М. М. Особливості дистанційного навчання в системі G SUITE // Дидаскал : часопис : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю «Трансформації вищої педагогічної освіти: світовий і український контекст», 16–17 лист. 2021 р. / Кафедра загальної педагогіки та андрагогіки ПНПУ імені В. Г. Короленка. Полтава, 2021. № 22. С. 340-344. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18475 |
Розташовується у зібраннях: | 22
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|