|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Педагогічні науки >
2021(78) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18511
|
Назва: | Веб-квест як засіб підготовки майбутніх учителів фізичної культури до умов змішаного навчання |
Автори: | Даниско, О.В. Корносенко, О.К. Бондаренко, В.В. |
Ключові слова: | веб-квест мультимедійна освітня технологія змішане навчання самостійна робота історія фізичної культури майбутні вчителі фізичної культури |
Дата публікації: | 2021 |
Короткий огляд (реферат): | Актуальність дослідження полягає у нагальній потребі диверсифікації моделей вищої освіти з урахуванням сучасних тенденцій й вимог сьогодення, а також упровадження інформаційно-комунікаційних технологій як гнучких форм організації освітнього процесу та інноваційних засобів навчання у підготовку майбутніх учителів фізичної культури. Мета дослідження полягає в обґрунтуванні й експериментальній перевірці ефективності веб-квесту як засобу підготовки майбутніх учителів фізичної культури до умов змішаного навчання. На констатувальному етапі з’ясовано, що 74,2% респондентів обізнані із сутністю змішаного навчання, але досвід такого навчання мають лише 38,7%, виявлено недостатню сформованість навичок контент-пошуку й аналізу інформації в мережі Інтернет (48,4%), проєктного (16,1%) та проблемно-дослідницького (13%) навчання. На формувальному етапі у програму обов’язкової дисципліни «Історія фізичної культури» було впроваджено веб-квест «Олімпіонік», що мало сприяти набуттю досвіду використання різних сервісів Веб 2.0 (відео-, мультимедійні, геосервіси тощо). Ефективність формувального впливу веб-квесту забезпечувалась використанням спеціальних методів – заохочення, гейміфікації, змагання, рефлексивного аналізу. Встановлено, що дидактичні можливості веб-квесту полягають у розвиткові у студентів навичок дослідницької діяльності, формуванні стійкого пізнавального інтересу та позитивного ставлення до майбутньої професійної діяльності, вдосконалення умінь використовувати освітньо-інформаційні ресурси й сервіси з метою побудови та самоконтролю власної освітньої траєкторії. Експериментально доведено ефективність веб-квесту як засобу підготовки майбутніх учителів фізичної культури до умов змішаного навчання, виявлено покращення навичок використання інтерактивних вправ, проблемно-дослідницького навчання, здійснення контент-пошуку і аналізу інформації в мережі Інтернет, онлайн-тестування, роботи з навчальним відео. |
Опис: | Даниско О. В., Корносенко О. К., Бондаренко В. В. Веб-квест як засіб підготовки майбутніх учителів фізичної культури до умов змішаного навчання. Педагогічні науки : наук. журн. Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. 2021. Вип. 78. С. 62-71. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18511 |
Розташовується у зібраннях: | 2021(78)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|