DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра мистецтвознавства та позашкільної освіти >
Статті >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/25207
|
Назва: | Реалізація індивідуальної освітньої траєкторії майбутніх педагогів закладів позашкільної освіти через сучасні форми організації навчання |
Автори: | Лебедик, Л.В. |
Ключові слова: | форма навчання лекція проєктне навчання модульне навчання дистанційне навчання змішане навчання менторство тьюторинг педагог закладу позашкільної освіти |
Дата публікації: | 2024 |
Короткий огляд (реферат): | Наголошується актуальність проблеми реалізації індивідуальної освітньої траєкторії майбутніх педагогів закладів позашкільної освіти через сучасні форми організації навчання. Показані шляхи її реалізації під час вивчення навчальних дисциплін. Розглядаються вимоги до сучасних форм організації навчання (проєктного, модульного, дистанційного, змішаного навчання, менторства, тьюторингу), до сучасних видів лекцій (вступної лекції, проблемної лекції, лекції-диспуту, лекції із запланованими помилками) тощо. |
Опис: | Лебедик Л. В. Реалізація індивідуальної освітньої траєкторії майбутніх педагогів закладів позашкільної освіти через сучасні форми організації навчання. Філософія освіти в умовах сучасних викликів: цінності, стратегії, інноваційні практики : матеріали Всеукр. наук.-практ. онлайн-конф., присвяченої Всесвітньому дню філософії (Полтава, 20 листоп. 2024 р.) / упоряд. : Т. О. Бондар, В. Ю. Стрельніков, Н. П. Шаповалова. Полтава : ПАНО, 2024. С. 87–91. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/25207 |
Розташовується у зібраннях: | Статті
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|