DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Фізичного виховання та спорту >
Кафедра теорії й методики фізичного виховання, адаптивної та масової фізичної культури >
Статті >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/19752
|
Назва: | Сутність поняття «змішане навчання» |
Автори: | Даниско, О.В. |
Ключові слова: | навчання змішане навчання дистанційне навчання |
Дата публікації: | 2022 |
Короткий огляд (реферат): | В умовах зростання глобалізаційних викликів відбувається стрімкий пошук нових підходів, форм, методів та засобів навчання. впровадження змішаного навчання та досліджень, зосереджених висвітленні цієї інноваційної практики Керівники закладів освіти, науково-педагогічні працівники, студенти визнають, що кінцевий потенціал змішаного та онлайн-навчання полягає у можливості трансформувати систему освіти та забезпечити більш якісний рівень професійної підготовки на засадах компетентнісного підходу. |
Опис: | Даниско О. В. Сутність поняття «змішане навчання». ІІ Міжнародна науково-практична інтернет-конференція «Ресурсно-орієнтоване навчання в «3D»: доступність, діалог, динаміка» : збірник тез доповідей (електронне видання) (м. Полтава, 22–23 лютого 2022 року). Полтава : ПУЕТ, 2022. С. 160-165. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/19752 |
Розташовується у зібраннях: | Статті
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|