DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Фізичного виховання та спорту >
Кафедра теорії й методики фізичного виховання, адаптивної та масової фізичної культури >
Статті >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/19752

Назва: Сутність поняття «змішане навчання»
Автори: Даниско, О.В.
Ключові слова: навчання
змішане навчання
дистанційне навчання
Дата публікації: 2022
Короткий огляд (реферат): В умовах зростання глобалізаційних викликів відбувається стрімкий пошук нових підходів, форм, методів та засобів навчання. впровадження змішаного навчання та досліджень, зосереджених висвітленні цієї інноваційної практики Керівники закладів освіти, науково-педагогічні працівники, студенти визнають, що кінцевий потенціал змішаного та онлайн-навчання полягає у можливості трансформувати систему освіти та забезпечити більш якісний рівень професійної підготовки на засадах компетентнісного підходу.
Опис: Даниско О. В. Сутність поняття «змішане навчання». ІІ Міжнародна науково-практична інтернет-конференція «Ресурсно-орієнтоване навчання в «3D»: доступність, діалог, динаміка» : збірник тез доповідей (електронне видання) (м. Полтава, 22–23 лютого 2022 року). Полтава : ПУЕТ, 2022. С. 160-165.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/19752
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Сутність поняття «змішане навчання».pdf639,41 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок