DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2019(23) >
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13721
|
Название: | Психолого-педагогічні засади професійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури в умовах змішаного навчання |
Авторы: | Даниско, О.В. |
Ключевые слова: | професійна підготовка майбутні вчителі фізичної культури змішане навчання онлайн-дидактика |
Issue Date: | 2019 |
Краткий осмотр (реферат): | У статті на основі аналізу теоретичних джерел визначено психолого-педагогічні засади організації професійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури в умовах змішаного навчання. Проаналізовано ідеї провідних учених щодо складових змішаного навчання (навчання в аудиторії віч-на-віч, онлайн електронне навчання і самонавчання в індивідуальному темпі) як інноваційної освітньої технології, що має потужний потенціал щодо модернізації вищої освіти загалом та професійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури зокрема. Розглянуто переваги змішаного навчання над традиційним (економічна ефективність; підвищення продуктивності та інтенсивності навчання; автоматизація процесів передачі контенту та контролю знань; персоналізація навчання) та проблеми, що найчастіше виникають у студентів в умовах змішаного навчання (недостатній рівень комп’ютерної грамотності в цілому, зниження мотивації внаслідок технічних труднощів; відсутність самодисципліни, проблеми налагодження співпраці у комбінованому ресурсозбагаченому освітньому середовищі). Визначено та схарактеризовано ключові особливості змішаного навчання (студентоцентрованість, компетентнісно зорієнтованість, інтерактивність). З’ясовано психолого-педагогічні засадничі напрями організації професійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури в умовах змішаного навчання (формування позитивної мотивації та пізнавального інтересу студентів; вдосконалення навичок володіння освітньо-інформаційними технологіями, розвиток умінь організувати самостійну навчальну діяльність, забезпечувати оптимальний зворотній зв’язок та взаємодію) з урахуванням принципів провідних теорій навчання – біхевіоризму, когнітивізму, конструктивізму та коннективізму. |
Описание: | Даниско О. В. Психолого-педагогічні засади професійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури в умовах змішаного навчання / О. В. Даниско // Витоки педагогічної майстерності: наук. журнал / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Полтава, 2019. – Вип. 23. – С. 77-82. |
URI: | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13721 |
Appears in Collections: | 2019(23)
|
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
|