DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Психології і соціальної роботи >
Кафедра психології >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Психологія розвитку та життєстійкості особистості: виклики та нові можливості >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/23921
|
Назва: | Google classroom для змішаного навчання в закладах освіти: особливості та інструкції |
Автори: | Коренівська, В.Д. |
Ключові слова: | Google classroom змішане навчання сучасна освіта інновації в освіті Google Клас |
Дата публікації: | 2024 |
Короткий огляд (реферат): | Останнім часом, дистанційне навчання стало
трендом сучасної освіти в світі. Вітчизняні педагоги активно приєднуються до
новаторів освіти, впроваджуючи дистанційні технології навчання в процес
навчання у школах та ЗВО.
Українське законодавство на державному рівні регулює питання distance
education. Починаючи з Концепції розвитку дистанційної освіти в Україні
(затверджено Постановою МОН України від 20.12.2000 р.) підходи
до його організації в нашій державі змінюється. Так, останнім нововведенням
є закон №6437 про інклюзивну освіту, нормами закону якого крім
рішення питань навчанням дітей з особливими потребами, визначено ключову термінологію, поняття «індивідуальне» і «дистанційне».
Відкритим залишається питання про вибір оптимальних засобів
організації дистанційного навчання. Одним із можливих рішень даного
питання є використання сервісу Google Клас. В даній роботі розглядаються
особливості роботи з сервісом, зокрема створення дистанційних курсів,
додання матеріалів до нього, здійснення зворотного зв’язку вчителя та учнів. |
Опис: | Коренівська В. Д. Google classroom для змішаного навчання в
закладах освіти: особливості та інструкції // Психологія розвитку та життєстійкості особистості: виклики та нові можливості : зб. наук. матеріалів Міжнар. наук.-практ. конф. до 110-річчя Полтавського національного педагогічного університету імені В. Г. Короленка, 23-24 травня 2024 р. Полтава : ПНПУ, 2024. С. 70-75. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/23921 |
Розташовується у зібраннях: | Психологія розвитку та життєстійкості особистості: виклики та нові можливості
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|