DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2020(25) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/16187
|
Назва: | Огляд типів змішаного навчання (blended learning) в сучасному освітньому просторі в межах класичного університету |
Автори: | Ковінько, К.В. |
Ключові слова: | викладач змішане навчання здобувачі освіти студенти тип навчання метод навчання Blended Learning |
Дата публікації: | 2020 |
Короткий огляд (реферат): | Розглядається змішане навчання та його типи в межах класичного університету. Вирізняються
та обґрунтовуються найбільш дієві типи змішаного навчання для сучасного освітнього простору
Аналізуються переваги та недоліки змішаного навчання. Робиться висновок, що запровадження
змішаного навчання в університеті повинно призвести до підвищення якості університетської
освіти загалом. Постановка проблеми. Стрімкий розвиток технологій та виклики XXI століття дедалі частіше піднімає питання
пошуку нових підходів в освіті та переходу до онлайн типів навчання. Одним з успішних та досить дієвих є змішане
навчання.
Blended Learning, або змішане навчання, – це сучасна концепція в освіті, в межах якої здобувачі освіти
отримують знання як самостійно онлайн, так і на заняттях з викладачем. Такий підхід в освітньому просторі дає
змогу контролювати час, темп та способи вивчення матеріалу. Змішана освіта дозволяю поєднувати традиційні
методи викладання з актуальними сучасними технологіями. Фактично концепція не є новою, а термін Blended
Learning з’явився ще у ХХ столітті. Але широко використовувати цей метод почали з лише на початку XXI
століття. |
Опис: | Ковінько К. В. Огляд типів змішаного навчання (blended learning) в сучасному
освітньому просторі в межах класичного університету / К. В. Ковінько // Витоки педагогічної майстерності: наук. журн. / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Полтава, 2020. - Вип. 25. – С. 102-105. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/16187 |
Розташовується у зібраннях: | 2020(25)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|