|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2024(34) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/26513
|
Назва: | Компенсація освітніх втрат у педагогічних закладах вищої освіти: виклики і перспективи в умовах невизначеності |
Автори: | Алєксєєва, С.В. Дяченко-Богун, М.М. Шкура, Т.В. Рокотянська, В.О. Гомля, Л.М. |
Ключові слова: | освітні втрати компенсації освітніх втрат умови невизначеності дистанційне навчання змішане навчання |
Дата публікації: | 2024 |
Короткий огляд (реферат): | Розкрито проблему компенсації освітніх втрат у педагогічних закладах вищої освіти. Окреслено, що повномасштабне вторгнення військ рф на територію України змінило перебіг усіх управлінських процесів у сфері вищої освіти, де керівники закладів вищої освіти мали вжити всіх необхідних заходів для забезпечення захисту учасників освітнього процесу.
Констатовано, що проблема компенсації освітніх втрат здобувачів освіти в умовах війни перетворюється на глобальну проблему для нашого суспільства, яка потребує якнайшвидшого наукового осмислення та пошуку найбільш оптимальних шляхів і способів її розв’язання.
Освітні втрати можуть спричинити значний негативний вплив як на розвиток особистості, так і на добробут цілих суспільств у майбутньому; поглиблюють нерівності в освіті через збільшення вже наявних навчальних розривів; можуть призвести до серйозних економічних наслідків у майбутньому, зокрема до зниження валового внутрішнього продукту; мають кумулятивний ефект, тобто тенденцію до накопичення й поглиблення, у разі відсутності вчасних і ефективних заходів із їх виявлення та подолання.
Визначено, що для вироблення дієвої стратегії, спрямованої на забезпечення якомога швидшого й водночас ефективного подолання освітніх втрат в Україні, критично важливою є розроблення відповідної стратегії. Конкретизовано, що важливим підґрунтям для ефективного вирішення проблеми освітніх втрат в Україні є узагальнення досвіду організації освітнього процесу в країнах ЄС в умовах переходу до дистанційного та змішаного навчання (зумовленого непередбачуваними глобальними впливами, пов’язаними із пандемією Covid-19); аналіз специфіки успішної організації освітнього процесу в умовах дистанційного та змішаного навчання; пошук шляхів подолання наявних в Україні негативних впливів на функціонування та результативність вітчизняної системи освіти. |
Опис: | Алєксєєва С., Дяченко-Богун М., Шкура Т., Рокотянська В., Гомля Л. Компенсація освітніх втрат у педагогічних закладах вищої освіти: виклики і перспективи в умовах невизначеності. Витоки педагогічної майстерності: журнал / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. Полтава, 2024. Випуск 34. С. 9-13. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/26513 |
Розташовується у зібраннях: | 2024(34)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|