DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра музики імені Григорія Левченка >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Мистецька освіта в інформаційному суспільстві >
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/24413
|
Название: | Сутність феномену змішаного навчання |
Авторы: | Даниско, О.В. |
Ключевые слова: | змішане навчання освіта України методи навчання онлайн навчання |
Issue Date: | 2021 |
Краткий осмотр (реферат): | В умовах зростання глобалізаційних викликів відбувається стрімкий пошук нових
підходів, форм, методів та засобів навчання. На виклики часу впродовж останнього
десятиліття в практику провідних закладів вищої освіти активно впроваджується змішаний
підхід, що інтегрує традиційні та інноваційні освітні технології. Поступ змішаного навчання,
зумовлений процесами цифровізації, став драйвером виникнення та розвитку нових освітніх
потреб суспільства.
Важливість новітнього освітнього феномену підтверджує і дослідження
американських учених С. Дрісдейла, Ч. Грекхема, К. Весни та Л. Халверсон, у якому на
основі контент-аналізу 205 докторських дисертацій і магістерських робіт автори
наголошують, що попри щорічне зростання наукових пошуків з означеної проблеми,
методологічні та методичні аспекти організації змішаного навчання все ще потребують
більшої кількості унікальних теоретичних досліджень з метою розв’язання практичних
завдань його впровадження. |
Описание: | Даниско О. В. Сутність феномену змішаного навчання // Мистецька освіта в інформаційному суспільстві: матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції (20–21 травня 2021 р.). Полтава : Полтавський національний педагогічний університет імені В. Г. Короленка, 2021. С. 48-51. |
URI: | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/24413 |
Appears in Collections: | Мистецька освіта в інформаційному суспільстві
|
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
|