DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
23 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21812
|
Назва: | Особливості реалізації змішаного навчання з застосуванням платформ Google Classroom i Moodle |
Автори: | Каун, В. |
Ключові слова: | змішане навчання Google Classroom Moodle навчальний процес |
Дата публікації: | 2022 2023 |
Короткий огляд (реферат): | Змішане навчання – сукупність проведення уроків очного та онлайн типу.
Складові змішаного навчання включають у себе роботу учнів з учителями та вміння
користуватися новітніми технологіями та поєднувати їх. Цей метод потребує від учителя
не тільки подачу матеріалу, але й активізацію вміння креативного мислення, роботу в
команді та логічного мислення. Використання наукового інтернет-простору відбувається
за допомогою новітніх технологій шкільного та домашнього оснащення. Відповідно
змішане навчання може бути і на уроці в школі, коли діти працюють за допомогою
гаджетів у пошуку інформації або опрацьовуванні будь-яких тестів.
Запровадження проблем змішаного навчання в навчальні заклади описували такі
вчені як: О. Коротупа, Ю. Триус, Т. Панасейко та ін. Проте досі немає чітких
рекомендацій, певних стандартів та норм, на які можна орієнтуватися. |
Опис: | Каун В. Особливості реалізації змішаного навчання з застосуванням платформ Google Classroom i Moodle // Дидаскал : часопис : зб. матер. Міжн. наук.-практ. конф. «Реформування вищої освіти в контексті забезпечення сталого розвитку суспільства», 15–16 лист. 2022 р. / Кафедра загальної педагогіки та андрагогіки ПНПУ імені В. Г. Короленка. Полтава, 2022. No 23. С. 334-335. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21812 |
Розташовується у зібраннях: | 23
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|