DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
23 >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21812

Назва: Особливості реалізації змішаного навчання з застосуванням платформ Google Classroom i Moodle
Автори: Каун, В.
Ключові слова: змішане навчання
Google Classroom
Moodle
навчальний процес
Дата публікації: 2022
2023
Короткий огляд (реферат): Змішане навчання – сукупність проведення уроків очного та онлайн типу. Складові змішаного навчання включають у себе роботу учнів з учителями та вміння користуватися новітніми технологіями та поєднувати їх. Цей метод потребує від учителя не тільки подачу матеріалу, але й активізацію вміння креативного мислення, роботу в команді та логічного мислення. Використання наукового інтернет-простору відбувається за допомогою новітніх технологій шкільного та домашнього оснащення. Відповідно змішане навчання може бути і на уроці в школі, коли діти працюють за допомогою гаджетів у пошуку інформації або опрацьовуванні будь-яких тестів. Запровадження проблем змішаного навчання в навчальні заклади описували такі вчені як: О. Коротупа, Ю. Триус, Т. Панасейко та ін. Проте досі немає чітких рекомендацій, певних стандартів та норм, на які можна орієнтуватися.
Опис: Каун В. Особливості реалізації змішаного навчання з застосуванням платформ Google Classroom i Moodle // Дидаскал : часопис : зб. матер. Міжн. наук.-практ. конф. «Реформування вищої освіти в контексті забезпечення сталого розвитку суспільства», 15–16 лист. 2022 р. / Кафедра загальної педагогіки та андрагогіки ПНПУ імені В. Г. Короленка. Полтава, 2022. No 23. С. 334-335.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21812
Розташовується у зібраннях:23

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
123.pdf400,27 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок