DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >

Перегляд зібрання за групою - Автори Стрельніков, В.Ю.

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
Ґ І Ї Є        А Б В Г Д Е Ж З И Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Э Ю Я
або ж введіть декілька перших літер:   
Сортування: Впорядкування: Вивести на сторінку: Автори:
Відображення результатів від 1 до 75 із 163
 далі >
Дата випускуНазваАвтор(и)
2024Components of the development of resilience of teachers in the conditions of war in Ukraine (Складники розвитку резилієнтності викладачів в умовах війни в Україні)Лебедик, Л.В.; Стрельніков, В.Ю.; Lebedyk, L.; Strelnikov, V.
2023Educational space of continuous education of teachers: a facilitating approachLebedyk, L.; Strelnikov, V.; Лебедик, Л.В.; Стрельніков, В.Ю.
2021Leadership and social work in the environmental management systemStrelnikov, V.; Lebedyk, L.; Hura, T.; Sysoieva, S.; Stankevych, S.; Shapovalova, E.; Avilova, O.; Стрельніков, В.Ю.; Лебедик, Л.В.
2023STEAM-технології навчання у системі вищої і неперервної освітиСтрельніков, В.Ю.
2021Акмеологічний підхід до підготовки фахівців із соціальної роботиСтрельніков, В.Ю.
2019Безпека людини в умовах запровадження високоефективних технологій інтенсивного навчанняСтрельніков, В.Ю.
2025Безпечне освітнє середовище і сучасні стратегії розвитку системи позашкільної освітиСтрельніков, В.Ю.
2024Безпечне освітнє середовище як фактор розвитку індивідуальної освітньої траєкторії педагога в умовах війниСтрельніков, В.Ю.
2024Безпечне освітнє середовище як фактор розвитку інформаційної компетентності педагога закладу позашкільної освітиСтрельніков, В.Ю.; Місько, В.В.
2024Важливість реалізації індивідуальної освітньої траєкторії ветеранів війни у системі неперервної освіти для повноцінної соціальної адаптаціїСтрельніков, В.Ю.
2024Використання інформаційних технологій на курсах підвищення кваліфікації викладачів із надання психологічної підтримки учасникам освітнього процесуСтрельніков, В.Ю.
2023Використання інформаційних технологій на курсах підвищення кваліфікації учителів трудового навчання і технологій у закладах неперервної освітиСтрельніков, В.Ю.
2022Використання інформаційних технологій у закладах неперервної освітиСтрельніков, В.Ю.
2015Вітчизняні та зарубіжні теорії інтенсивного навчання дорослихСтрельніков, В.Ю.
2019Внесок видатних Полтавських педагогів Григорія Ващенка й Антона Макаренка в теорію педагогічного проектуванняСтрельніков, В.Ю.
2022Ергономічні засади впровадження компетентнісного підходу у післядипломній освітіСтрельніков, В.Ю.
2022Етнокультурний компонент діяльності фахівців гуманітарної галузіСтрельніков, В.Ю.
2021Ефективне проєктування мотиваційного компонента технології підготовки менеджерівВахрушова, О.Р.; Стрельніков, В.Ю.
2022Забезпечення якості підвищення кваліфікації педагогічних працівників закладів фахової передвищої освітиСтрельніков, В.Ю.
2024Забезпечення якості підготовки педагогів у закладах вищої освітиСтрельніков, В.Ю.
2020Забезпечення якості підготовки фахівців у закладах освіти на основі міжнародних стандартівСтрельніков, В.Ю.
2014Загально-дидактичні принципи формування математичної компетентності майбутніх інженерів-будівельників у процесі фахової підготовкиСтрельніков, В.Ю.; Лейко, С.В.
2021Зарубіжний досвід підготовки майбутніх менеджерів на основі проєктуванняЧасова, А.Р.; Стрельніков, В.Ю.
2019Засоби сучасних технологій навчання для забезпечення інтеграції змісту освітиСтрельніков, В.Ю.
2020Застосування вчителем педагогічної діагностики для підвищення якості навчання учнівСтрельніков, В.Ю.
2020Застосування засобів сучасних технологій навчання у підготовці кадрів для системи спеціальної освітиСтрельніков, В.Ю.
2023Застосування інформаційно-комунікаційних технологій на засадах фасилітувального підходу як перспективний шлях розвитку неперервної освіти педагогічних працівниківСтрельніков, В.Ю.
2022Застосування творчої спадщини Григорія Сковороди для розвитку творчого потенціалу педагогічних працівників у системі неперервної освітиСтрельніков, В.Ю.
2023Застосування теорії і практики педагогічного проєктування Антона Макаренка у неперервній освітіСтрельніков, В.Ю.
2024Зміни в системі підвищення кваліфікації вчителів як ресурс проєктування та реалізації індивідуальної освітньої траєкторії педагогаСтрельніков, В.Ю.
2021Інноваційні технології навчання особового складу у військових колективахСтрельніков, В.Ю.
2019Інноваційні технології навчання у контексті реалізації концепції «Нова українська школа»Стрельніков, В.Ю.
2023Інноваційні технології розвитку особистісно-професійної компетентності педагогічних працівників закладів фахової передвищої освіти в умовах інклюзивного освітнього просторуСтрельніков, В.Ю.
2020Інтерактивні технології навчання майбутніх фахівців у сфері соціальної роботиСтрельніков, В.Ю.; Лебедик, Л.В.
2021Інтерактивні технології підготовки кадрів для системи спеціальної освіти та корекційно-реабілітаційної допомоги особам з психофізичними порушеннямиСтрельніков, В.Ю.
2023Інформаційні технології навчання на курсах підвищення кваліфікації педагогічних працівників закладів фахової передвищої освітиСтрельніков, В.Ю.
2023Ключові компетентності викладачів економічного коледжу – основа для розвитку їхньої резилієнтностіСтрельніков, В.Ю.
2022Концептуальні засади підвищення кваліфікації педагогів закладу позашкільної освіти еколого- натуралістичного профілюСтрельніков, В.Ю.
2020Концептуальні засади підготовки викладачів вищої школи до проектування дидактичних систем в умовах магістратуриЛебедик, Л.В.; Стрельніков, В.Ю.
2022Концептуальні основи навчання, що стимулює особистісний розвиток здобувачів освіти територіальних громадСтрельніков, В.Ю.
2021Концепція проектування професійно-педагогічної підготовки фахівця в галузі фізичного виховання і спортуСтрельніков, В.Ю.
2021Концепція проєктування професійно-педагогічної підготовки фахівця в галузі фізичного виховання і спортуСтрельніков, В.Ю.
2022Кооперативне навчання (cooperative learning) як складник педагогіки партнерстваСтрельніков, В.Ю.
2018Критерії якості підготовки кваліфікованих фахівців для органів публічної владиСтрельніков, В.Ю.
2024Критерії якості професіоналізації вчителя технологій у закладі неперервної освітиСтрельніков, В.Ю.
2023Людиноцентризм як парадигмальна засада побудови курсів підвищення кваліфікації учителівСтрельніков, В.Ю.
2022Методологічні засади підготовки педагогічних працівників у системі неперервної освіти до роботи з обдарованими дітьмиСтрельніков, В.Ю.
2021Методологічні підходи до управління творчою діяльністю майбутніх менеджерівСтрельніков, В.Ю.
2022Механізми розвитку інтелектуального обдарування особистості в умовах інноваційного освітнього середовищаСтрельніков, В.Ю.
2022Механізми розвитку інтелектуального обдарування особистості в умовах інноваційного освітнього середовищаСтрельніков, В.Ю.
2020Модель моніторингу процесу формування професійної компетентності майбутніх педагогів спеціальної освітиСтрельніков, В.Ю.
2021Модель професійного саморозвитку особистості майбутнього фахівця зі спеціальної освітиСтрельніков, В.Ю.
2012Модель якостей викладача як проектанта технологій освіти дорослихСтрельніков, В.Ю.
2024Можливості індивідуальної освітньої траєкторії для розвитку інформаційної компетентності педагога закладу позашкільної освітиМісько, В.В.; Стрельніков, В.Ю.
2020Можливості кооперативного навчання для формування й розвитку громадянської культури молодіСтрельніков, В.Ю.
2023Можливості підготовки тьюторів у закладах неперервної освітиСтрельніков, В.Ю.
2021Моніторинг фахового зростання особистості в системі освіти територіальних громад в умовах децентралізаціїСтрельніков, В.Ю.
2021Навички викладача-фасілітатора для формування професійних компетентностей лікарів-стоматологів в умовах комп’ютерно-орієнтованої освітиСтрельніков, В.Ю.; Ільченко, Н.М.; Литовченко, І.Ю.; Ніколішина, Е.В.
2023Настанова Григорія Сковороди «Пізнай себе!» як орієнтир для розвитку наукового потенціалу педагогічного працівника у системі неперервної освітиСтрельніков, В.Ю.
2023Неперервна освіта педагогів закладів позашкільної освіти як стимул проєктування і розвитку індивідуальної освітньої траєкторіїСтрельніков, В.Ю.
2024Обдарований учитель для обдарованого учня: складники та рівні особистісно-професійного розвитку вчителяСтрельніков, В.Ю.
2023Ознаки неперервної освіти, яка стимулює індивідуальну освітню траєкторію педагога в умовах війниСтрельніков, В.Ю.
2024Ознаки неперервної освіти, яка стимулює індивідуальну освітню траєкторію педагогів закладів позашкільної освіти в умовах війниСтрельніков, В.Ю.
2021Ознаки синдрому емоційного вигорання менеджераЧоботарь, А.А.; Стрельніков, В.Ю.
2024Основні вектори розвитку вчителя за індивідуальною освітньою траєкторієюСтрельніков, В.Ю.
2024Основні складники розвитку вчителя у світлі Української Хартії вільної людиниСтрельніков, В.Ю.
2022Особистісний розвиток фахівця з економіки засобами гуманітарних наукСтрельніков, В.Ю.
2022Партнерство суб’єктів освітнього процесу в технології ситуаційного навчання на засадах Української Хартії вільної людиниСтрельніков, В.Ю.
2022Педагогічна діагностика дослідницької компетентності майбутнього фахівцяСтрельніков, В.Ю.
2021Педагогічна діагностика як інструмент управління якістю навчального процесу в закладах освіти територіальних громадСтрельніков, В.Ю.
2020Педагогічна діагностика якості підготовки майбутніх кваліфікованих робітників у закладах професійно-технічної освіти залізничного профілюСтрельніков, В.Ю.
2021Педагогічний менеджмент підготовки суб’єктів спортивної діяльностіСтрельніков, В.Ю.
2022Педагогічні аспекти неперервної освіти суб’єктів спортивної діяльностіСтрельніков, В.Ю.
2023Педагогічні аспекти підвищення кваліфікації суб’єктів спортивної діяльностіСтрельніков, В.Ю.
2021Підвищення кваліфікації педагогічних працівників закладів фахової передвищої освіти із застосуванням технології акселеративного навчанняСтрельніков, В.Ю.
Відображення результатів від 1 до 75 із 163
 далі >

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок