DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Навчально-науковий інститут спеціальної та інклюзивної освіти >
Кафедра технологій корекційної та інклюзивної освіти, логопедії та реабілітології >
Статті >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18873
|
Назва: | Ергономічні засади впровадження компетентнісного підходу у післядипломній освіті |
Автори: | Стрельніков, В.Ю. |
Ключові слова: | ергономіка ергономічні засади компетентнісний підхід післядипломна освіта |
Дата публікації: | 2022 |
Короткий огляд (реферат): | Автор розглядає ергономічні засади впровадження компетентнісного підходу, яке має враховувати такі компоненти післядипломної освіти: інформаційно-предметне середовище (кабінети, лабораторії, навчальні аудиторії); засоби навчання, включаючи технічні; внутрішнє середовище всіх учасників освітнього процесу; інформаційне середовище.
З’ясовано, що врахування вимог ергономіки сприяє впровадженню компетентнісного підходу у післядипломній освіті, забезпечуючи: ефективність і якість навчального процесу; комфортні умови для діяльності суб’єктів навчання, що сприяє збереженню їхнього здоров’я; умови для творчого розвитку, саморозвитку суб’єктів навчання. |
Опис: | Стрельніков В. Ю. Ергономічні засади впровадження компетентнісного підходу у післядипломній освіті. Інноваційні технології розвитку особистісно-професійної компетентності педагогів в умовах післядипломної освіти: збірник наукових статей / За заг. ред. Г. Л. Єфремової. Суми, 2022. 440 с. С. 90–94. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18873 |
Розташовується у зібраннях: | Статті
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|