DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Навчально-науковий інститут спеціальної та інклюзивної освіти >
Кафедра технологій корекційної та інклюзивної освіти, логопедії та реабілітології >
Статті >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/25204
|
Назва: | Основні вектори розвитку вчителя за індивідуальною освітньою траєкторією |
Автори: | Стрельніков, В.Ю. |
Ключові слова: | вчитель розвиток індивідуальна освітня траєкторія вектор рівень |
Дата публікації: | 2024 |
Короткий огляд (реферат): | Розглядаються основні вектори розвитку вчителя за індивідуальною освітньою траєкторією – «особистісні смисли», «професійний розвиток» і «культуротворчість». Виділяються п’ять рівнів розвитку вчителя за індивідуальною освітньою траєкторією (майже не особистісний рівень, егоцентричний, групоцентричний, гуманістичний і духовний) і подається їхня характеристика. |
Опис: | Стрельніков В. Ю. Основні вектори розвитку вчителя за індивідуальною освітньою траєкторією. Філософія освіти в умовах сучасних викликів: цінності, стратегії, інноваційні практики : матеріали Всеукр. наук.-практ. онлайн-конф., присвяченої Всесвітньому дню філософії (Полтава, 20 листоп. 2024 р.) / упоряд. : Т.О. Бондар, В.Ю. Стрельніков, Н.П. Шаповалова. Полтава : ПАНО, 2024. С. 144–154. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/25204 |
Розташовується у зібраннях: | Статті
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|