DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Навчально-науковий інститут спеціальної та інклюзивної освіти >
Кафедра технологій корекційної та інклюзивної освіти, логопедії та реабілітології >
Статті >
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/25204
|
Название: | Основні вектори розвитку вчителя за індивідуальною освітньою траєкторією |
Авторы: | Стрельніков, В.Ю. |
Ключевые слова: | вчитель розвиток індивідуальна освітня траєкторія вектор рівень |
Issue Date: | 2024 |
Краткий осмотр (реферат): | Розглядаються основні вектори розвитку вчителя за індивідуальною освітньою траєкторією – «особистісні смисли», «професійний розвиток» і «культуротворчість». Виділяються п’ять рівнів розвитку вчителя за індивідуальною освітньою траєкторією (майже не особистісний рівень, егоцентричний, групоцентричний, гуманістичний і духовний) і подається їхня характеристика. |
Описание: | Стрельніков В. Ю. Основні вектори розвитку вчителя за індивідуальною освітньою траєкторією. Філософія освіти в умовах сучасних викликів: цінності, стратегії, інноваційні практики : матеріали Всеукр. наук.-практ. онлайн-конф., присвяченої Всесвітньому дню філософії (Полтава, 20 листоп. 2024 р.) / упоряд. : Т.О. Бондар, В.Ю. Стрельніков, Н.П. Шаповалова. Полтава : ПАНО, 2024. С. 144–154. |
URI: | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/25204 |
Appears in Collections: | Статті
|
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
|