DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Навчально-науковий інститут спеціальної та інклюзивної освіти >
Кафедра технологій корекційної та інклюзивної освіти, логопедії та реабілітології >
Статті >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/25204

Назва: Основні вектори розвитку вчителя за індивідуальною освітньою траєкторією
Автори: Стрельніков, В.Ю.
Ключові слова: вчитель
розвиток
індивідуальна освітня траєкторія
вектор
рівень
Дата публікації: 2024
Короткий огляд (реферат): Розглядаються основні вектори розвитку вчителя за індивідуальною освітньою траєкторією – «особистісні смисли», «професійний розвиток» і «культуротворчість». Виділяються п’ять рівнів розвитку вчителя за індивідуальною освітньою траєкторією (майже не особистісний рівень, егоцентричний, групоцентричний, гуманістичний і духовний) і подається їхня характеристика.
Опис: Стрельніков В. Ю. Основні вектори розвитку вчителя за індивідуальною освітньою траєкторією. Філософія освіти в умовах сучасних викликів: цінності, стратегії, інноваційні практики : матеріали Всеукр. наук.-практ. онлайн-конф., присвяченої Всесвітньому дню філософії (Полтава, 20 листоп. 2024 р.) / упоряд. : Т.О. Бондар, В.Ю. Стрельніков, Н.П. Шаповалова. Полтава : ПАНО, 2024. С. 144–154.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/25204
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
19_Стрельніков 2024.pdf246,41 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок