DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Історії та географії >
Кафедра історії України >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
4 Череванівські читання >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/20987
|
Назва: | Внесок видатних Полтавських педагогів Григорія Ващенка й Антона Макаренка в теорію педагогічного проектування |
Автори: | Стрельніков, В.Ю. |
Ключові слова: | Ващенко Григорій Макаренко Антон педагогічне проектування проект педагогічна система дидактична система |
Дата публікації: | 2019 |
Короткий огляд (реферат): | Наведений аналіз розвитку теорії і практики педагогічного проектування, які започатковані Григорієм Ващенком і Антоном Макаренком.
Зроблений висновок про актуальність запропонованої автором концепції
проектування дидактичних систем, яка ґрунтується на ідеях Г. Ващенка, А. Макаренка, В. Сухомлинського, Г. Костюка та інших вітчизняних
дослідників. Проектування розглядається як цілеспрямована діяльність
педагога щодо створення проекту як інноваційної моделі дидактичної
системи, орієнтованої на масове використання. |
Опис: | Стрельніков В. Ю. Внесок видатних Полтавських педагогів Григорія Ващенка й Антона Макаренка в теорію педагогічного проектування // Четверті Череванівські наукові читання : зб. наук. ст. за матеріалами Всеукр. наук. конф., (Полтава, 25-26 жовт. 2018 р.) / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. Полтава : ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2019. С. 128-136. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/20987 |
Розташовується у зібраннях: | 4 Череванівські читання
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|