DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Навчально-науковий інститут спеціальної та інклюзивної освіти >
Кафедра технологій корекційної та інклюзивної освіти, логопедії та реабілітології >
Статті >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/23270

Назва: Безпечне освітнє середовище як фактор розвитку інформаційної компетентності педагога закладу позашкільної освіти
Автори: Стрельніков, В.Ю.
Місько, В.В.
Ключові слова: безпечне освітнє середовище
розвиток
інформаційна компетентність
педагог закладу позашкільної освіти
Дата публікації: 2024
Короткий огляд (реферат): Авторами виявлені педагогічні умови розвитку інформаційної компетентності педагога закладу позашкільної освіти у безпечному освітньому середовищі, сформульовані вимоги до викладачів, які забезпечують створення безпечного освітнього середовища як чинника розвитку інформаційної компетентності педагога закладу позашкільної освіти.
Опис: Місько В. В., Стрельніков В. Ю. Безпечне освітнє середовище як фактор розвитку інформаційної компетентності педагога закладу позашкільної освіти. Безпечне освітнє середовище: нові виклики та сучасні рішення в умовах воєнного і повоєнного часу : збірник наукових статей, тез доповідей та інших матеріалів ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції, 01 березня 2024 р. / Редколегія: О. М. Петровський, В. С. Мисик, І. М. Вітенко, О. І. Когут, Ю. Ч. Шайнюк, Т. В. Магера, Ф. І. Полянський, Н. Б. Стрийвус, Г. І. Герасимчук. Тернопіль : ФОП Осадца Ю. В., 2024. 463 с. С. 177–181.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/23270
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
2_Стрельніков_Місько_2024.pdf248,44 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок