|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Навчально-науковий інститут спеціальної та інклюзивної освіти >
Кафедра технологій корекційної та інклюзивної освіти, логопедії та реабілітології >
Статті >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/16820
|
Назва: | Навички викладача-фасілітатора для формування професійних компетентностей лікарів-стоматологів в умовах комп’ютерно-орієнтованої освіти |
Автори: | Стрельніков, В.Ю. Ільченко, Н.М. Литовченко, І.Ю. Ніколішина, Е.В. |
Ключові слова: | фасилітація інформаційно-комунікаційні технології технології ситуаційного навчання технології «діадної взаємодії» професійна компетентність майбутній лікар-стоматолог |
Дата публікації: | 2021 |
Короткий огляд (реферат): | Авторами узагальнено практичні напрацювання дослідників із англомовних країн щодо ефективного застосування викладачем навичок фасилітатора для формування професійних компетентностей майбутніх лікарів-стоматологів в умовах комп’ютерно-орієнтованої освіти.
Показано, як застосовуються на засадах фасилітації інформаційно-комунікаційні технології, технології «діадної взаємодії» та ситуаційного навчання майбутніх лікарів-стоматологів. Проведено аналіз застосування навичок фасилітатора у практиці формування професійних компетентностей майбутніх лікарів-стоматологів засобами означених технологій.
Розкрита сутність застосування інформаційно-комунікаційних технологій, технологій ситуаційного навчання і «діадної взаємодії» для формування професійних компетентностей майбутніх лікарів-стоматологів, яка полягає в: іншій меті навчання (усвідомленні багатоманітності рішень у практичній роботі лікаря-стоматолога); демократичному характері процесу набуття знань, рівноправності з іншими учасниками освітнього процесу (у т. ч. з викладачем); виробленні у майбутнього лікаря-стоматолога у процесі співтворчості з викладачем нових професійних компетентностей, знань і навичок; чіткості алгоритмів застосування інформаційно-комунікаційних технологій, технологій ситуаційного навчання і «діадної взаємодії», на основі яких формуються професійні компетентності, набуває розвитку система цінностей майбутніх лікарів-стоматологів, формуються їхні життєві установки, власне професійне світосприймання тощо.
Подано характеристику функціональних форм і якостей діадної взаємодії, які, враховуючи відносну компактність і простоту, використовувалися викладачами для формування професійних компетентностей майбутніх лікарів-стоматологів. Це підвищило якість діадної взаємодії викладача з майбутніми лікарями-стоматологами.
Доведено, що використання фасилітаційного підходу в інформаційно-комунікаційних технологіях, технологіях ситуаційного навчання і «діадної взаємодії» у навчальному процесі кафедри терапевтичної стоматології є перспективним і актуальним напрямом для формування професійних компетентностей майбутніх лікарів-стоматологів. |
Опис: | Стрельніков В. Ю. Навички викладача-фасілітатора для формування професійних компетентностей лікарів-стоматологів в умовах комп’ютерно-орієнтованої освіти / В. Ю. Стрельніков, Н. М. Іленко, І. Ю. Литовченко, Е. В. Ніколішина // Імідж сучасного педагога. - № 1 (196), 2021. - С. 45-51. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/16820 |
Розташовується у зібраннях: | Статті
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|