DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра мистецтвознавства та позашкільної освіти  >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Мистецтво, мистецька та позашкільна освіта: історія, теорія, практика, перспективи взаємодії >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/23506

Назва: Неперервна освіта педагогів закладів позашкільної освіти як стимул проєктування і розвитку індивідуальної освітньої траєкторії
Автори: Стрельніков, В.Ю.
Ключові слова: проєктування
неперервна освіта
індивідуальна освітня траєкторія
розвиток
педагог закладу позашкільної освіти
Дата публікації: 2023
Короткий огляд (реферат): Розглядаються можливості неперервної освіти педагогів закладів позашкільної освіти як стимулу проєктування і розвитку їхньої індивідуальної освітньої траєкторії. Виділяються ціннісні орієнтири неперервної освіти педагогів закладів позашкільної освіти: цільовий, мотиваційний, когнітивний, діяльнісний, креативний і результативний.
Опис: Стрельніков В. Ю. Неперервна освіта педагогів закладів позашкільної освіти як стимул проєктування і розвитку індивідуальної освітньої траєкторії // Мистецтво, мистецька та позашкільна освіта: історія, теорія, практика, перспективи взаємодії : матеріали І Всеукр. наук.-практ. конф. (відкрита для іноземних учасників) (29-30 листопада 2023 р., м. Полтава) / [упоряд. М. М. Погребняк]. Полтава : ПП Астрая, 2024. С. 178-183.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/23506
Розташовується у зібраннях:Мистецтво, мистецька та позашкільна освіта: історія, теорія, практика, перспективи взаємодії

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
36.pdf696,85 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок