DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра мистецтвознавства та позашкільної освіти >
Статті >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21174
|
Назва: | Educational space of continuous education of teachers: a facilitating approach |
Автори: | Lebedyk, L. Strelnikov, V. Лебедик, Л.В. Стрельніков, В.Ю. |
Ключові слова: | educational space facilitation facilitation approach development information and communication technologies «education 1.0» «education 4.0» elearning distance learning освітній простір фасилітація розвиток «освіта 1.0» «освіта 4.0» електронне навчання дистанційне навчання |
Дата публікації: | 2023 |
Короткий огляд (реферат): | The authors, relying on the practical work of domestic and foreign researchers, offer an effective system of organizing the educational space of continuous education of pedagogical workers on the basis of the facilitation approach. Taking into account the «digital revolution» and the possibilities of electronic (distance) learning, the transition of continuous education from «education 1.0» to «education 4.0» is proposed, which will contribute to the further development and self-development of the skills of pedagogical workers as facilitators, their social and reflective competencies. |
Опис: | Lesya Lebedyk, Viktor Strelnikov. Educational space of continuous education of teachers: a facilitating approach. EDUCATIONAL SPACE: POST-NON-CLASSICAL PERSPECTIVES / Eds. DIMITRINA KAMENOVA, SVITLANA ARKHYPOVA. – VARNA: VARNA UNIVERSITY OF MANAGEMENT, 2023. 261 p. P. 128–157. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21174 |
Розташовується у зібраннях: | Статті
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|