DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра спеціальної та інклюзивної освіти >
Статті >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/16817

Назва: Модель професійного саморозвитку особистості майбутнього фахівця зі спеціальної освіти
Автори: Стрельніков, В.Ю.
Ключові слова: професійний саморозвиток
модель
особистість
майбутній фахівець зі спеціальної освіти
Дата публікації: 2021
Короткий огляд (реферат): Автор виділив дві моделі оволодіння майбутнім фахівцем зі спеціальної освіти професією: модель адаптивної поведінки, в основі якої лежить перший спосіб існування, і модель професійного саморозвитку, яка базується на другому способі життєдіяльності, коли майбутній фахівець перетворюється в суб’єкт власного життя і робить самостійний професійний вибір у сфері спеціальної освіти.
Опис: Стрельніков В. Ю. Модель професійного саморозвитку особистості майбутнього фахівця зі спеціальної освіти. Проблеми саморозвитку особистості в сучасному суспільстві : матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції, 26–27 березня 2021 р. / НЮУ ім. Ярослава Мудрого. Х. : Друкарня Мадрид, 2021. С. 248–250.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/16817
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
33_Стрельніков_Харків_2021.pdf2,7 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок