DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Навчально-науковий інститут спеціальної та інклюзивної освіти >
Кафедра технологій корекційної та інклюзивної освіти, логопедії та реабілітології >
Статті >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/25682

Назва: Основні складники розвитку вчителя у світлі Української Хартії вільної людини
Автори: Стрельніков, В.Ю.
Ключові слова: складник
розвиток
Українська Хартія вільної людини
вчитель
Дата публікації: 2024
Короткий огляд (реферат): Розглядається досвід Полтавської академії неперервної освіти ім. М. В. Остроградського із системного удосконалення основних складників розвитку вчителя, які відображені у світлі УХВЛ, створення умов для формування педагогів, здатних не лише передавати знання, а й виховувати вільних, відповідальних і самосвідомих громадян. Принципи УХВЛ сприяють гармонійному розвитку як самого вчителя, так і учнів, із якими він працює.
Опис: Стрельніков В. Ю. Основні складники розвитку вчителя у світлі Української Хартії вільної людини. Українська Хартія вільної людини: від смислових конструктів до формування системи цінностей» (УХВЛ в системі цінностей українського суспільства в умовах війни. Освітянський контекст) : зб. наук. статей, тез доповідей та інших матеріалів Всеукр. наук.-практ. конф., 25 жовт. 2024 р. / Редколегія: О. М. Петровський, В. С. Мисик, І. М. Вітенко, О. І. Когут, Ю. Ч. Шайнюк, Т. В. Магера, Ф. І. Полянський, Н. Б. Стрийвус, Г. І. Герасимчук, М. І. Чорна. Тернопіль: ФОП Осадца Ю. В., 2024. 327 с. С. 260–264.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/25682
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
21_Стрельніков 2024.pdf155,64 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок