DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2014(14) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/4471
|
Назва: | Загально-дидактичні принципи формування математичної компетентності майбутніх інженерів-будівельників у процесі фахової підготовки |
Автори: | Стрельніков, В.Ю. Лейко, С.В. |
Ключові слова: | загально‐дидактичні принципи навчання закономірності навчання зміст математичної освіти математична компетентність майбутній інженер‐будівельник |
Дата публікації: | 2014 |
Видавець: | Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка |
Короткий огляд (реферат): | Виділено та теоретично обґрунтовано загально‐дидактичні принципи формування математичної компетентності майбутніх інженерів‐будівельників у процесі фахової підготовки. Проведений аналіз основних закономірностей навчання та загально‐дидактичних принципів формування математичної компетентності фахівців різних спеціальностей, а саме принципів: науковості, систематичності і послідовності навчання, доступності, свідомості і активності, наочності, гуманізації, міцності засвоєння знань, відкритості і варіативності. Розкрито суть кожного з виділених принципів. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/4471 |
Розташовується у зібраннях: | 2014(14)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|