DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2014(14) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/4471

Назва: Загально-дидактичні принципи формування математичної компетентності майбутніх інженерів-будівельників у процесі фахової підготовки
Автори: Стрельніков, В.Ю.
Лейко, С.В.
Ключові слова: загально‐дидактичні принципи навчання
закономірності навчання
зміст математичної освіти
математична компетентність
майбутній інженер‐будівельник
Дата публікації: 2014
Видавець: Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка
Короткий огляд (реферат): Виділено та теоретично обґрунтовано загально‐дидактичні принципи формування математичної компетентності майбутніх інженерів‐будівельників у процесі фахової підготовки. Проведений аналіз основних закономірностей навчання та загально‐дидактичних принципів формування математичної компетентності фахівців різних спеціальностей, а саме принципів: науковості, систематичності і послідовності навчання, доступності, свідомості і активності, наочності, гуманізації, міцності засвоєння знань, відкритості і варіативності. Розкрито суть кожного з виділених принципів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/4471
Розташовується у зібраннях:2014(14)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Strelnikov.pdf347,21 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок