DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Навчально-науковий інститут спеціальної та інклюзивної освіти >
Кафедра технологій корекційної та інклюзивної освіти, логопедії та реабілітології >
Статті >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/23578

Назва: Важливість реалізації індивідуальної освітньої траєкторії ветеранів війни у системі неперервної освіти для повноцінної соціальної адаптації
Автори: Стрельніков, В.Ю.
Ключові слова: реалізація
індивідуальна освітня траєкторія
ветеран війни
система неперервної освіти
соціальна адаптація
Дата публікації: 2024
Короткий огляд (реферат): Пропонується реалізація індивідуальної освітньої траєкторії ветеранів війни у системі неперервної освіти за такими видами: 1) психологічна мотиваційна адаптація (полягає у перебудові стереотипів дій ветерана, його мислення тощо): 2) організаційно-цільова адаптація, що враховує індивідуальні особливості ветеранів; 3) змістовна адаптація (передбачає варіативність навчальних планів і програм); 4) технологічна адаптація (охоплює проєктування прийомів, методів, технологій навчання).
Опис: Стрельніков В. Ю. Важливість реалізації індивідуальної освітньої траєкторії ветеранів війни у системі неперервної освіти для повноцінної соціальної адаптації. Соціальна робота у глобальному та національному вимірах: виклики, загрози, перспективи розвитку : зб. матеріалів ХІI Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Київ, 23‒24 листоп. 2023 р.). Київ : КПІ ім. Ігоря Сікорського, Вид-во «Політехніка», 2024. С. 226–229.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/23578
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
9_Стрельніков 2024.pdf163,94 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок