DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Навчально-науковий інститут спеціальної та інклюзивної освіти >
Кафедра технологій корекційної та інклюзивної освіти, логопедії та реабілітології >
Статті >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/25205

Назва: Обдарований учитель для обдарованого учня: складники та рівні особистісно-професійного розвитку вчителя
Автори: Стрельніков, В.Ю.
Ключові слова: особистісно-професійний розвиток
заклад неперервної освіти
обдарований вчитель
обдарований учень
Дата публікації: 2024
Короткий огляд (реферат): Розглядаються можливості особистісно-професійного розвитку вчителя у закладі неперервної освіти. Зроблено акцент на основних складниках (векторах) розвитку вчителя та характеристиках рівнів розвитку вчителя, які безпосередньо впливають на його роботу з обдарованими дітьми. Ураховані основні функції і компетентності вчителя, вміщені у новому професійному стандарті «Вчитель закладу загальної середньої освіти».
Опис: Стрельніков В. Ю. Обдарований учитель для обдарованого учня: складники та рівні особистісно-професійного розвитку вчителя. Обдаровані діти – скарб нації! : матеріали V Міжнар. наук.-практ. онлайн-конф. (Київ, 23–29 серп. 2024 р.). Київ : Інститут обдарованої дитини НАПН України, 2024. С. 1401–1412.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/25205
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
17_Стрельніков 2024.pdf278,78 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок