DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Навчально-науковий інститут спеціальної та інклюзивної освіти >
Кафедра технологій корекційної та інклюзивної освіти, логопедії та реабілітології >
Статті >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/25205

Название: Обдарований учитель для обдарованого учня: складники та рівні особистісно-професійного розвитку вчителя
Авторы: Стрельніков, В.Ю.
Ключевые слова: особистісно-професійний розвиток
заклад неперервної освіти
обдарований вчитель
обдарований учень
Issue Date: 2024
Краткий осмотр (реферат): Розглядаються можливості особистісно-професійного розвитку вчителя у закладі неперервної освіти. Зроблено акцент на основних складниках (векторах) розвитку вчителя та характеристиках рівнів розвитку вчителя, які безпосередньо впливають на його роботу з обдарованими дітьми. Ураховані основні функції і компетентності вчителя, вміщені у новому професійному стандарті «Вчитель закладу загальної середньої освіти».
Описание: Стрельніков В. Ю. Обдарований учитель для обдарованого учня: складники та рівні особистісно-професійного розвитку вчителя. Обдаровані діти – скарб нації! : матеріали V Міжнар. наук.-практ. онлайн-конф. (Київ, 23–29 серп. 2024 р.). Київ : Інститут обдарованої дитини НАПН України, 2024. С. 1401–1412.
URI: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/25205
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:

File Description SizeFormat
17_Стрельніков 2024.pdf278,78 kBAdobe PDFView/Open
View Statistics

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback