DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Навчально-науковий інститут спеціальної та інклюзивної освіти >
Кафедра технологій корекційної та інклюзивної освіти, логопедії та реабілітології >
Статті >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/25205
|
Назва: | Обдарований учитель для обдарованого учня: складники та рівні особистісно-професійного розвитку вчителя |
Автори: | Стрельніков, В.Ю. |
Ключові слова: | особистісно-професійний розвиток заклад неперервної освіти обдарований вчитель обдарований учень |
Дата публікації: | 2024 |
Короткий огляд (реферат): | Розглядаються можливості особистісно-професійного розвитку вчителя у закладі неперервної освіти. Зроблено акцент на основних складниках (векторах) розвитку вчителя та характеристиках рівнів розвитку вчителя, які безпосередньо впливають на його роботу з обдарованими дітьми. Ураховані основні функції і компетентності вчителя, вміщені у новому професійному стандарті «Вчитель закладу загальної середньої освіти». |
Опис: | Стрельніков В. Ю. Обдарований учитель для обдарованого учня: складники та рівні особистісно-професійного розвитку вчителя. Обдаровані діти – скарб нації! : матеріали V Міжнар. наук.-практ. онлайн-конф. (Київ, 23–29 серп. 2024 р.). Київ : Інститут обдарованої дитини НАПН України, 2024. С. 1401–1412. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/25205 |
Розташовується у зібраннях: | Статті
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|