DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Навчально-науковий інститут спеціальної та інклюзивної освіти >
Кафедра технологій корекційної та інклюзивної освіти, логопедії та реабілітології >
Статті >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/16918
|
Назва: | Концептуальні засади підготовки викладачів вищої школи до проектування дидактичних систем в умовах магістратури |
Автори: | Лебедик, Л.В. Стрельніков, В.Ю. |
Ключові слова: | заклад освіти підготовка майбутніх викладачів проектування дидактичних систем магістратура |
Дата публікації: | 2020 |
Короткий огляд (реферат): | Авторами сформульовані вимоги до методологічних засад, на яких можна вибудувати концепцію впровадження науково-методичної системи підготовки викладачів вищої школи до проектування дидактичних систем в умовах магістратури.
У статті, на основі аналізу теоретичних досліджень, розкрито суть підготовки майбутніх викладачів до проектування дидактичних систем в умовах магістратури, акцентовано увагу на усвідомленні магістрантами сутності, мети, суб’єктів, об’єктів, предмета, продукту проектування, структури дидактичної системи. |
Опис: | Лебедик Л. В., Стрельніков В. Ю. Концептуальні засади підготовки викладачів вищої школи до проектування дидактичних систем в умовах магістратури. Неперервна професійна підготовка фахівців в умовах формування спільного європейського освітнього простору: монографія / за редакцією С. П. Архипової, О. П. Лещинського. Черкаси : ЧНУ, 2020. 335 с. С. 43–64. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/16918 |
Розташовується у зібраннях: | Статті
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|