DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра спеціальної та інклюзивної освіти >
Статті >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18676

Назва: Концептуальні основи навчання, що стимулює особистісний розвиток здобувачів освіти територіальних громад
Автори: Стрельніков, В.Ю.
Ключові слова: концептуальні основи навчання
особистісний розвиток
здобувачі освіти
територіальні громади
Дата публікації: 2022
Короткий огляд (реферат): Автором дослідження здійснено теоретико-практичне обґрунтування основних вимог до здійснення навчання здобувачів освіти у територіальних громадах, яке стимулює їхній особистісний розвиток; виокремлено шляхи вирішення проблеми особистісного розвитку здобувачів освіти територіальних громад у світлі нової парадигми освіти; обґрунтовано принципи навчання, стимулюючого особистісний розвиток здобувача освіти територіальних громад; виділено компоненти реалізації системи навчання, яка передбачає особистісний розвиток здобувача освіти територіальних громад; виокремлено складники технології особистісного розвитку здобувача освіти територіальних громад.
Опис: Стрельніков В. Ю. Концептуальні основи навчання, що стимулює особистісний розвиток здобувачів освіти територіальних громад. Традиції та інновації у траєкторіях розвитку освітньо-педагогічного дискурсу : колективна монографія / наук. ред. Р. Басенко ; Полтав. ін-т екон. і права Університету «Україна». Полтава : Університет «Україна», 2022. 274 с. С. 214–241.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18676
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
20_Стрельніков В. Ю. Монографія.pdf573,34 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок