DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Навчально-науковий інститут спеціальної та інклюзивної освіти >
Кафедра технологій корекційної та інклюзивної освіти, логопедії та реабілітології >
Статті >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18676
|
Назва: | Концептуальні основи навчання, що стимулює особистісний розвиток здобувачів освіти територіальних громад |
Автори: | Стрельніков, В.Ю. |
Ключові слова: | концептуальні основи навчання особистісний розвиток здобувачі освіти територіальні громади |
Дата публікації: | 2022 |
Короткий огляд (реферат): | Автором дослідження здійснено теоретико-практичне обґрунтування основних вимог до здійснення навчання здобувачів освіти у територіальних громадах, яке стимулює їхній особистісний розвиток; виокремлено шляхи вирішення проблеми особистісного розвитку здобувачів освіти територіальних громад у світлі нової парадигми освіти; обґрунтовано принципи навчання, стимулюючого особистісний розвиток здобувача освіти територіальних громад; виділено компоненти реалізації системи навчання, яка передбачає особистісний розвиток здобувача освіти територіальних громад; виокремлено складники технології особистісного розвитку здобувача освіти територіальних громад. |
Опис: | Стрельніков В. Ю. Концептуальні основи навчання, що стимулює особистісний розвиток здобувачів освіти територіальних громад. Традиції та інновації у траєкторіях розвитку освітньо-педагогічного дискурсу : колективна монографія / наук. ред. Р. Басенко ; Полтав. ін-т екон. і права Університету «Україна». Полтава : Університет «Україна», 2022. 274 с. С. 214–241. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18676 |
Розташовується у зібраннях: | Статті
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|