DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра спеціальної та інклюзивної освіти >
Статті >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/19211

Назва: Концептуальні засади підвищення кваліфікації педагогів закладу позашкільної освіти еколого- натуралістичного профілю
Автори: Стрельніков, В.Ю.
Ключові слова: концептуальні засади
підвищення кваліфікації
педагог закладу позашкільної освіти
еколого-натуралістичний профіль
педагогічний працівник
заклад неперервної освіти
Дата публікації: 2022
Короткий огляд (реферат): У дослідженні сформульовані вимоги до проєктованої системи підвищення кваліфікації: створення й реалізація оптимального її проєкту, побудованого на суб’єкт-суб’єктній взаємодії, який найефективніше забезпечує запити суспільства і педагога; компонування параметрів підвищення кваліфікації як об’єктів подальшого управління; урахування чинників, що визначають якість цієї системи, засобів регулювання й корекції.
Опис: Стрельніков В. Ю. Концептуальні засади підвищення кваліфікації педагогів закладу позашкільної освіти еколого-натуралістичного профілю. Освітній фактор. Всеукраїнський науково-педагогічний журнал. 2022. С. 106–109.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/19211
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
32_Стрельніков В. Ю..pdf234,51 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок