DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Навчально-науковий інститут спеціальної та інклюзивної освіти >
Кафедра технологій корекційної та інклюзивної освіти, логопедії та реабілітології >
Статті >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/19211
|
Назва: | Концептуальні засади підвищення кваліфікації педагогів закладу позашкільної освіти еколого- натуралістичного профілю |
Автори: | Стрельніков, В.Ю. |
Ключові слова: | концептуальні засади підвищення кваліфікації педагог закладу позашкільної освіти еколого-натуралістичний профіль педагогічний працівник заклад неперервної освіти |
Дата публікації: | 2022 |
Короткий огляд (реферат): | У дослідженні сформульовані вимоги до проєктованої системи підвищення кваліфікації: створення й реалізація оптимального її проєкту, побудованого на суб’єкт-суб’єктній взаємодії, який найефективніше забезпечує запити суспільства і педагога; компонування параметрів підвищення кваліфікації як об’єктів подальшого управління; урахування чинників, що визначають якість цієї системи, засобів регулювання й корекції. |
Опис: | Стрельніков В. Ю. Концептуальні засади підвищення кваліфікації педагогів закладу позашкільної освіти еколого-натуралістичного профілю. Освітній фактор. Всеукраїнський науково-педагогічний журнал. 2022. С. 106–109. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/19211 |
Розташовується у зібраннях: | Статті
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|