DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра спеціальної та інклюзивної освіти >
Статті >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/19217

Назва: Методологічні засади підготовки педагогічних працівників у системі неперервної освіти до роботи з обдарованими дітьми
Автори: Стрельніков, В.Ю.
Ключові слова: обдарована дитина
педагогічний працівник
методологічні засади
підготовка
заклад неперервної освіти
Дата публікації: 2022
Короткий огляд (реферат): У дослідженні сформульовані вимоги до методологічних засад, на яких вибудована концепція науково-методичної підготовки педагогічних працівників у системі неперервної освіти до роботи з обдарованими дітьми. На основі аналізу теоретичних досліджень розкрито суть означеної підготовки, акцентовано увагу на усвідомленні педагогічними працівниками сутності, мети, результату, змісту, методів, засобів роботи з обдарованими дітьми.
Опис: Стрельніков В. Ю. Методологічні засади підготовки педагогічних працівників у системі неперервної освіти до роботи з обдарованими дітьми. Проєктування розвитку та психолого-педагогічного супроводу обдарованої особистості: в умовах воєнного стану : матеріали наук.- практ. онлайн-конф. (Київ, 23–25 черв. 2022 р.). Київ : Інститут обдарованої дитини НАПН України, 2022. 368 с. С. 308–314.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/19217
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
31_Стрельніков В. Ю..pdf211,29 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок