DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >

Перегляд зібрання за групою - Теми профільне навчання

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
Ґ І Ї Є        А Б В Г Д Е Ж З И Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Э Ю Я
або ж введіть декілька перших літер:   
Сортування: Впорядкування: Вивести на сторінку: Автори:
Відображення результатів від 1 до 53 із 53
Дата випускуНазваАвтор(и)
2013В.І. Вернадський, А.С. Макаренко, В.О. Сухомлинський: шлях до розумної школиСамодрин, А.П.; Бобер, І.М.
2009Вивчення теми "Надклас риби" у профільних класахГринь, А.О.; Поночовна, Л.М.; Гуріненко, Н.О.
2020Вітчизняний досвід діяльності закладів позашкільної освіти з науково-технічної творчості учнівКозирод, О.Г.; Титаренко, В.П.
2023Вплив стану розвитку технологічної сфери на підготовку педагогів професійного і профільного навчанняСліпчишин, Л.В.
2014Демографічні поняття в системі профільної географічної освітиФедій, О.А.
2011До проблеми науково-методичного супроводження профільної школиБурда, М.І.
2012Досвід організації профільної та до профільної підготовки у загальноосвітніх навчальних закладахСупруненко, І.М.
2020Естетичне виховання старшокласників в умовах профільного навчанняПригодій, А.В.
2014Компетентнісно орієнтоване навчання як основа підготовки до майбутньої трудової діяльностіОніщук, І.В.
2017Комплектування класів: психолого-педагогічні критерії та їх ефективністьХарченко, А.С.
2008Концептуальні основи формування природознавчих курсів для старшої школиІльченко, В.Р.
2015«Концепція об’єкту педагогічного проектування» для профільного навчання за спеціалізаціями «Художньо-проектна творчість», «Декоративно-прикладне мистецтво», «Основи дизайну» в національній системі неперервної художньо-проектної освіти (до нової редакції «Концепції розвитку національної системи неперервної художньо-проектної освіти», 2015)Вдовченко, В.В.
2008Курси за вибором — складова профільної підготовки школярівКизенко, В.І.
2011Методична підготовка студентів до навчання біології у старшій школі на профільному рівніКурсон, В.В.; Коваленко, С.О.
2021Методичні аспекти дидактичного проєктування в трудовому навчанніКудлай, О.; Кулакова, М.
2011Модель профільного навчання в школі сільської місцевостіШиян, Н.І.
2009Музей як чинник професійного самовизначення школярівПавленко, Ю.Г.
2020Навчальна діяльність школярів у класах хіміко-біологічного профілюНімченко, К.С.
2023Особливості застосування інноваційних педагогічних технологій у профільному навчанні старшокласників за спеціалізацією «Основи дизайну»Савенко, І.В.
2019Особливості особистості підлітків в умовах допрофільної підготовкиХарченко, А.С.
2013Особливості профільного навчання в ліцеї: досвід і перспективиБілецька, О.
2017Особливості реалізації профільного навчання у старшій школіРуднік, М.
2007Особливості спецкурсів для підготовки майбутніх вчителів природничих дисциплін при профільному навчанніАлександров, М.Г.; Маслов, О.В.; Александрова, Л.М.
2012Педагогічна організація освіти УкраїниСамодрин, А.П.
2024Переваги й недоліки застосування методики CLIL у ЗЗСОВоскобойник, В.І.; Сосой, Г.С.
2011Підготовка вчителя до формування самоосвітньої компетентності учнів у процесі профільного навчанняМирошниченко, В.І.
2011Підготовка майбутніх учителів до професійної орієнтації учнівБіда, О.А.
2008Підготовка учнів до профільного навчання з біологіїВеличко, Л.
2008Поглиблене вивчення профільних предметів: теорія та практикаКорсакова, О.К.
2015Практична підготовка майбутнього вчителя природничих дисциплін до реалізації біотехнологічного профілю у вищій школіОніпко, В.В.
2013Про значення навчального експерименту з елементами ужиткової хімії у допрофільній підготовці учнівЛашевська, Г.А.
2013Проблеми науково-методичного супроводження профільної школиБурда, М.І.
2016Проблеми організації і здійснення профільного навчання старшокласників по фізичній культурі і спортуДонець, О.В.
2009Проблеми та перспективи розвитку профільного вивчення біологіїІщенко, В.І.; Шовкопляс, В.О.
2008Проект концепції профільного навчання у старшій школіБурда, М.
2007Профільне навчання - як один із видів організації навчання з хіміїМагда, В.І.; Батурінець, Н.М.
2020Профільне навчання в школі- успішний шлях до формування майбутнього фахівцяГорда, К.А.
2010Профільне навчання учнів у загальноосвітній школі сільської місцевостіШиян, Н.І.
2016Профільне навчання фізичної культури як педагогічна проблемаЛещенко, О.І.
2007Профільне навчання як чинник індивідуалізації процесу навчанняМарюхно, О.
2019Свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір № 89062. Монографія "Профільне навчання старшокласників основ графічного дизайну"Савенко, І.В.
2014Соціально-педагогічні проблеми підготовки школярів до трудової діяльностіКуліш, А.О.
2008Спеціальні курси в системі профільного навчанняЛипова, K.А.
2012Структура змісту підготовки майбутнього вчителя природничих дисциплін до реалізації біотехнологічного профілю у ЗНЗОніпко, В.В.
2024Сучасні напрямки, шляхи і засоби вдосконалення процесу профільного навчання старшокласників стратегіям боротьби з наслідками зміни кліматуКузьміна, А.В.
2011Сучасні проблеми біологічної освітиБедніна, В.Г.; Брижак, Л.М.
2011Сьогодення методичної підготовки майбутнього вчителя хіміїЯрошенко, О.Г.
2012Теоретико-методологічні аспекти дослідження профільного навчанняЄльникова, Г.В.
2010Умови та етапи впровадження профільного навчання географіїНазаренко, Т.
2013Управлінська діяльність керівника загальноосвітнього навчального закладу в умовах профільного навчанняРенькас, Б.М.
2011Формування прикладної спрямованості знань учнів з хіміїКаплуновська, О.О.
2020Формування технологічної компетентності учнів основної школи у трудовому навчанніЛаврушко, Т.В.
2019Фундаментальні та прикладні дослідження профільного навчання старшокласників як довузівської підготовки за спеціальністю "Дизайн" на засадах етнодизайнуАнтонович, Є.А.; Вдовченко, В.В.
Відображення результатів від 1 до 53 із 53

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок