DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Ukrainian professional education >
2020(8) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17924
|
Назва: | Вітчизняний досвід діяльності закладів позашкільної освіти з науково-технічної творчості учнів |
Автори: | Козирод, О.Г. Титаренко, В.П. |
Ключові слова: | позашкільна освіта освіта України науково-технічний напрям заклади позашкільної освіти профільне навчання гурткова робота додаткові освітні послуги |
Дата публікації: | 2020 |
Короткий огляд (реферат): | У статті проаналізовано особливості формування і розвитку системи закладів
науково-технічного напряму позашкільної освіти України як інституції організації дозвілля
учнів; охарактеризовано в ретроспективі мережі обласних станцій юних техніків форми
гурткової роботи з технічної творчості дітей і учнівської молоді, орієнтовані на
вирішення викликів часу та запитів підростаючого покоління. На основі узагальнення
матеріалів історичного досвіду виявлено ідеологічну, функціональну, освітню, виробничу
цінність додаткових освітніх послуг закладів позашкілля як важливої для сучасного
суспільства справи, спрямованої на всебічний гармонійний розвиток, підготовку до життя
та професійної реалізації здобувачів освіти засобами науково-технічної творчості.
Встановлено, що сучасний стан розвитку позашкільної освітньої галузі
ґрунтується на духовному досвіді поколінь та ідеї «дитиноцентризму», скерований на
розвиток науково-технічної творчості у світовому контексті. Обґрунтовано значущість
і змістову особливість гурткової роботи з технічного моделювання як тієї ланки, що є
визначальною для подальшого вибору учнями профілю навчання і первинної допрофесійної
орієнтації. Розглянуто кращий досвід роботи закладів позашкільної освіти, унікальність
їх структури, значення висококваліфікованого кадрового забезпечення; з’ясовано окремі
регіональні особливості та специфіку організації науково-технічної творчості у
діяльності комплексних закладів позашкільної освіти. Окреслено принципи координації
діяльності закладів науково-технічного напряму, основи реалізації освітнього
партнерства на рівні країни у формі проведення організаційно-масових заходів за різними
профілями діяльності; новий курс реформування закладів позашкільної освіти
зорієнтовано на побудову внутрішнього забезпечення якості освітніх послуг через
структуру, індикатори, критерії. |
Опис: | Козирод О. Г., Титаренко В. П. Вітчизняний досвід діяльності закладів позашкільної освіти з науково-технічної творчості учнів // Ukrainian professional education = Українська професійна освіта: науковий журнал. Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. Полтава, 2020. Вип. 8. – C. 19-28. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17924 |
Розташовується у зібраннях: | 2020(8)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|