DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
19 Каришинські читання >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8895
|
Назва: | Досвід організації профільної та до профільної підготовки у загальноосвітніх навчальних закладах |
Автори: | Супруненко, І.М. |
Ключові слова: | диференціація профільна підготовка середня школа профільне навчання вивчення хімії |
Дата публікації: | 2012 |
Короткий огляд (реферат): | Диференціація – одна з ключових проблем організації сучасної школи. Різні і навіть протилежні погляди на ідею диференційованого навчання певною
мірою відображають дві діалектично протилежні тенденції у розвитку сучасної
науки, виробництва і освіти. Одна з них – інтеграція, яка зумовлена об'єктивними процесами взаємозв'язку і взаємозалежності різних наукових дисциплін, що потребує від кваліфікованого працівника широкої загальної культури й обізнаності у багатьох суміжних галузях. |
Опис: | Супруненко І. М. Досвід організації профільної та до профільної підготовки у загальноосвітніх навчальних закладах / І. М. Супруненко // Матеріали міжнародної науково-практичної конференції [«Методика викладання природничих дисциплін у вищій школі». XІX КАРИШИНСЬКІ ЧИТАННЯ], (Полтава, 17-18 травня 2012 р.) / Полтав. нац. пед. ун-т імені В.Г. Короленка / За заг. ред. проф. М.В. Гриньової. – Полтава: Астрая, 2012. – С. 334-336. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8895 |
Розташовується у зібраннях: | 19 Каришинські читання
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|