DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
14 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/7122
|
Назва: | Соціально-педагогічні проблеми підготовки школярів до трудової діяльності |
Автори: | Куліш, А.О. |
Ключові слова: | профорієнтація школярів загальноосвітня школа профільне навчання трудове навчання |
Дата публікації: | 2014 |
Короткий огляд (реферат): | Сьогодні школа і суспільство переживають важкий період, який вимагає серйозного переосмислення ставлення до людини. На всіх етапах розвитку суспільства існує проблема пошуку шляхів якісної підготовки підростаючого покоління до самостійного життя. Але більшість випускників ідуть у життя без потрібної практичної підготовки до праці в сфері матеріального виробництва. У сучасних загальноосвітніх закладах існує проблема профорієнтації молоді на професії матеріальної сфери. Це, в основному, залежить від об’єктивних факторів, які склалися в нашому суспільстві. Вирішення цієї проблеми повинно здійснюватися за рахунок спільної роботи школи, сім’ї, суспільства, результатом якої є самостійне професійне самовизначення
особистості. Тому головне завдання школи і суспільства полягає в організації допомоги кожному учню у виборі професії з урахуванням суспільних і особистісних потреб
та психофізіологічних якостей. |
Опис: | Куліш А. О. Соціально-педагогічні проблеми підготовки школярів до трудової діяльності / А. О. Куліш // Дидаскал. - 2014. - № 14. - С. 295-299. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/7122 |
Розташовується у зібраннях: | 14
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|