DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
20 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13810
|
Назва: | Профільне навчання в школі- успішний шлях до формування майбутнього фахівця |
Автори: | Горда, К.А. |
Ключові слова: | профільне навчання навчання школа майбутній фахівець середня школа ЗВО профільна школа профільна освіта |
Дата публікації: | 2020 |
Короткий огляд (реферат): | Курс на оновлення системи освіти в Україні, який розпочався 2018 го року
фундаментальною програмою Нової української школи, продовжує свій поступальний
рух. Сьогодні все частіше виникає потреба говорити про персоналізацію навчання,
адже концепція НУШ передбачає впровадження особистісно орієнтованої моделі
освіти. Ми вважаємо, що для виховання успішної та всебічно розвиненої особистості
потрібно розширити мережу профільних шкіл, адже звичайний загальноосвітній
навчальний заклад не пропонує учням функції вільного вибору дисциплін.
Сьогодні випускник середньої школи повинен мати ґрунтовні знання як з
природничих, так і з гуманітарних наук. Але на практиці це виглядає інакше: у 10
класах вивчаються близько 20 ти предметів, які мають абсолютно діаметрально
протилежне значення та вагу для кожного старшокласника. |
Опис: | Горда К. А. Профільне навчання в школі- успішний шлях до формування майбутнього фахівця / К. А. Горда // Дидаскал. - 2020. - № 20. - С. 189-191. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13810 |
Розташовується у зібраннях: | 20
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|