DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2012(9) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10227

Назва: Теоретико-методологічні аспекти дослідження профільного навчання
Автори: Єльникова, Г.В.
Ключові слова: навчання
профільне навчання
методи навчальної роботи
форми навчальної роботи
проблеми профільного навчання
профільна школа
диференціація навчання
Дата публікації: 2012
Короткий огляд (реферат): В контексті модернізації національної системи освіти стаття присвячена вивченню історії розвитку, сучасного стану і перспективних шляхів удосконалення вітчизняної системи профільного навчання в загальноосвітньому навчальному закладі.
Опис: Єльникова Г. В. Теоретико-методологічні аспекти дослідження профільного навчання / Г. В. Єльникова // Витоки педагогічної майстерності : зб. наук. праць / гол. ред. М. І. Степаненко ; Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Полтава, 2012. – Вип. 9. – С. 60–65. – (Педагогічні науки).
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10227
Розташовується у зібраннях:2012(9)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Yelnykova.pdf188,97 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок