DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
13 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/5944
|
Назва: | Особливості профільного навчання в ліцеї: досвід і перспективи |
Автори: | Білецька, О. |
Ключові слова: | профільне навчання ліцей |
Дата публікації: | 2013 |
Короткий огляд (реферат): | Забезпечення профільного навчання в ліцеї – важливе завдання модернізації освіти в Україні. Воно покликане сприяти гуманізації навчання, задоволенню освітніх потреб, самоактуалізації особистості, утвердженню унікальності, неповторності і самоцінності індивідуальності ліцеїста, детермінується зростаючими вимогами суспільства до професійної компетентності і когнітивної активності майбутніх фахівців, зумовлене
реаліями сучасної соціально-економічної ситуації, коли професійна освіта стає гарантом соціальної стабільності людини, основою соціально-економічного розвитку країни. Основні завдання профільного навчання націлюють педагогів на створення умов для розвитку інтересів та здібностей, забезпечення умов для їхнього професійного самовизначення, формування різноманітних компетенцій, забезпечення зв’язків між загальною середньою і професійною освітою відповідно до обраного профілю. |
Опис: | Білецька, О. Особливості профільного навчання в ліцеї: досвід і перспективи / О. Білецька // Дидаскал. Упровадження інновацій як чинник єдності педагогічної теорії та освітньої практики. - 2013. - № 13. - С. 190-193. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/5944 |
Розташовується у зібраннях: | 13
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|