DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Психології і соціальної роботи >
Кафедра психології >
Статті >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/14692
|
Назва: | Особливості особистості підлітків в умовах допрофільної підготовки |
Автори: | Харченко, А.С. |
Ключові слова: | профільне навчання допрофільна підготовка особистість підлітковий вік професійні інтереси підлітки |
Дата публікації: | 2019 |
Короткий огляд (реферат): | Сьогодні в Україні одним із головних напрямів реформи НУШ є формування мережі старших профільних шкіл. Профільне навчання сприяє формуванню ціннісних орієнтацій, розвитку творчого, продуктивного мислення учня, його самостійності, здатності приймати рішення, а також формує вміння будувати успішні міжособистісні взаємовідносини. Таким чином, профільне навчання виступає важливою умовою становлення і розвитку особистості школяра.
Допрофільна підготовка здійснюється у 8-9-х класах із метою професійної орієнтації учнів, сприяння у виборі ними напряму профільного навчання в старшій школі. Форми її реалізації – введення курсів за вибором, поглиблене вивчення окремих предметів. |
Опис: | Харченко А. С. Особливості особистості підлітків в умовах допрофільної підготовки / А. С. Харченко // Monografia pokonferencyjna «Science, research, development» #22. – London (30.10.2019-31.10.2019) – С. 17-19. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/14692 |
Розташовується у зібраннях: | Статті
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|