DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
14 Каришинські читання >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/6378

Назва: Особливості спецкурсів для підготовки майбутніх вчителів природничих дисциплін при профільному навчанні
Автори: Александров, М.Г.
Маслов, О.В.
Александрова, Л.М.
Ключові слова: майбутній вчитель
природничі дисципліни
профільне навчання
спецкурс
Дата публікації: 2007
Короткий огляд (реферат): Профільне навчання як вид диференційованого навчання у загальноосвітній школі передбачає розвиток інтересів і нахилів учнів, сприяє їх професійному самовизначенню. Його метою є відбір учнів, здатних до певного виду діяльності. У профільних класах запроваджуються такі основні види занять: лекції, семінари, лабораторні роботи, а також додаткові: факультативи, робота у МАН, участь у конференціях. Крім цього, проведення екскурсій до профільних організацій, на кафедри відповідних ВНЗ формує уявлення учнів про майбутню професію. У класах природничого профілю однією з профільних дисциплін є біологія, вивчення якої базується на знаннях з фізики та хімії, що є яскравим прикладом міжпредметних зв'язків. Але деякі молоді вчителі не достатньо приділяють уваги цим питанням при підготовці та проведенні уроків. Наприклад, на уроках фізики в класах з поглибленим вивченням біології замало місця відводиться прикладам і задачам, пов'язаним з біологією й медициною, і навпаки, на уроках біології при вивченні явищ живої природи не акцентується увага на фундаментальних законах фізики й хімії. Тому актуальним завданням при підготовці майбутніх вчителів є ознайомлення студентів з принципами, структурою і особливостями профільного навчання.
Опис: Александров М. Г. Особливості спецкурсів для підготовки майбутніх вчителів природничих дисциплін при профільному навчанні / М. Г. Александров, О. В. Маслов, Л. М. Александрова // Розвиток наукової творчості майбутніх вчителів природничих дисциплін. ХIV Каришинські читання : зб. наук. пр. міжнар. наук.-практ. конф. (Полтава, 24–25 трав. 2007 р.) / Ін-т інноваційних технологій та змісту освіти, Ін-т пед. АПН України, Полтав. держ. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Полтава, 2007. – С. 153–154.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/6378
Розташовується у зібраннях:14 Каришинські читання

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Aleksandrov.pdf157,27 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок