DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
22 >
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18477
|
Название: | Методичні аспекти дидактичного проєктування в трудовому навчанні |
Авторы: | Кудлай, О. Кулакова, М. |
Ключевые слова: | проєктування трудове навчання профільне навчання підготовка вчителя проєктна педагогічна технологія технологічна освіта |
Issue Date: | 2021 |
Краткий осмотр (реферат): | Методологію проєктування змісту профільного навчання технологій у старшій
школі ми визначаємо як науково обґрунтовану систему, яка містить: концептуальні
засади профільного навчання, теоретико-методологічні засади та положення процесу
педагогічного проєктування змісту, етапи педагогічного проєктування змісту,
концептуально визначені підходи та положення, принципи і критерії, концептуальні
положення щодо формування творчої особистості, інноваційні підходи структурування
змісту, моделі, що використовуються у процесі проєктування змісту профільної
технологічної освіти старшокласників. У контексті нашого дослідження пропонуємо
розуміти термін «методологія проєктування» як науково обґрунтовану систему
концептуальних та інноваційних підходів, принципів, методів, положень тощо, яка
визначає сутність проєктування змісту, науково організовує його |
Описание: | Кудлай О., Кулакова М. Методичні аспекти дидактичного проєктування
в трудовому навчанні // идаскал : часопис : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю «Трансформації вищої педагогічної освіти: світовий і український контекст», 16–17 лист. 2021 р. / Кафедра загальної педагогіки та андрагогіки ПНПУ імені В. Г. Короленка. Полтава, 2021. № 22. С. 348-351. |
URI: | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18477 |
Appears in Collections: | 22
|
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
|