DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
22 >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18477

Назва: Методичні аспекти дидактичного проєктування в трудовому навчанні
Автори: Кудлай, О.
Кулакова, М.
Ключові слова: проєктування
трудове навчання
профільне навчання
підготовка вчителя
проєктна педагогічна технологія
технологічна освіта
Дата публікації: 2021
Короткий огляд (реферат): Методологію проєктування змісту профільного навчання технологій у старшій школі ми визначаємо як науково обґрунтовану систему, яка містить: концептуальні засади профільного навчання, теоретико-методологічні засади та положення процесу педагогічного проєктування змісту, етапи педагогічного проєктування змісту, концептуально визначені підходи та положення, принципи і критерії, концептуальні положення щодо формування творчої особистості, інноваційні підходи структурування змісту, моделі, що використовуються у процесі проєктування змісту профільної технологічної освіти старшокласників. У контексті нашого дослідження пропонуємо розуміти термін «методологія проєктування» як науково обґрунтовану систему концептуальних та інноваційних підходів, принципів, методів, положень тощо, яка визначає сутність проєктування змісту, науково організовує його
Опис: Кудлай О., Кулакова М. Методичні аспекти дидактичного проєктування в трудовому навчанні // идаскал : часопис : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю «Трансформації вищої педагогічної освіти: світовий і український контекст», 16–17 лист. 2021 р. / Кафедра загальної педагогіки та андрагогіки ПНПУ імені В. Г. Короленка. Полтава, 2021. № 22. С. 348-351.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18477
Розташовується у зібраннях:22

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
130.pdf161,65 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок