DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Технологій та дизайну >
Кафедра професійної освіти, дизайну та безпеки життєдіяльності >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Дизайн-освіта майбутніх фахівців на сучасному етапі освітньої практики >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/5197
|
Назва: | «Концепція об’єкту педагогічного проектування» для профільного навчання за спеціалізаціями «Художньо-проектна творчість», «Декоративно-прикладне мистецтво», «Основи дизайну» в національній системі неперервної художньо-проектної освіти (до нової редакції «Концепції розвитку національної системи неперервної художньо-проектної освіти», 2015) |
Автори: | Вдовченко, В.В. |
Ключові слова: | спеціалізація «Художньо-проектна творчість» спеціалізація «Декоративно-прикладне мистецтво» спеціалізація «Основи дизайну» профільне навчання концепція розвитку національної системи неперервної художньо-проектної освіти концепція об’єкту педагогічного проектування художньо-педагогічна діяльність |
Дата публікації: | 2015 |
Видавець: | Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка |
Короткий огляд (реферат): | У статті розкрито «концепцію об’єкту педагогічного проектування» – проектування структури, змісту, складових науково-методичного комплексу для вчителя технологій і навчального комплекту для учня за спеціалізаціями профільного навчання «Художньо-проектна творчість», «Декоративно-прикладне мистецтво», «Основи дизайну» як систему художньо-педагогічної діяльності ЗНЗ та ВНЗ (мета, завдання, об'єкт і суб'єкт художньо-педагогічної й художньо-проектної діяльності, способи та засоби її здійснення, інноваційні педагогічні умови (зміст, методи, педагогічні технології, форма, предметно-розвивальне середовище). |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/5197 |
Розташовується у зібраннях: | Дизайн-освіта майбутніх фахівців на сучасному етапі освітньої практики
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|