DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра початкової освіти >
Статті >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10356

Назва: Музей як чинник професійного самовизначення школярів
Автори: Павленко, Ю.Г.
Ключові слова: музей
школярі
професійне самовизначення
профільне навчання
професійна орієнтація
профорієнтаційна робота
Дата публікації: 2009
Короткий огляд (реферат): У статті обґрунтовується ідея використання музею у профільному навчанні школярів, зокрема для їх професійної орієнтації. На основі аналізу музеєзнавчої і педагогічної літератури виділено напрями співробітництва музею і школи у контексті означеної проблеми, а також уточнено організаційні форми профорієнтаційної роботи з учнями шкіл у музеї.
Опис: Павленко Ю. Г. Музей як чинник професійного самовизначення школярів / Ю. Г. Павленко // Педагогічні науки. Профільна освіта: зб. наук. праць. – Ч. 1. – Суми: Видавництво СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2009. – С. 167–173
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10356
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
2009_Суми_зб.pdf298,09 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок