|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
15 Каришинські читання >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/6869
|
Назва: | Підготовка учнів до профільного навчання з біології |
Автори: | Величко, Л. |
Ключові слова: | учні біологія профільне навчання |
Дата публікації: | 2008 |
Короткий огляд (реферат): | Одним із завдань основної школи є підготувати учнів до свідомого вибору подальшого профілю навчання. Для того щоб повніше ознайомити школярів з обріями біологічної науки, допомогти їм обрати спеціалізацію, що від-
повідає їх очікуванням, схильностям, здатностям, у 8–9 класах доцільно за рахунок варіативної складової навчальних планів запропонувати різноспрямовані (в тому числі й біологічні) курси за вибором. Таких курсів повинно бути якомога більше. Наприклад, «Фізіологія рослин», «Життя тварин», «Еволюція основних систем органів тварин і людини», «Екологія людини та валеологія», «Діагностика здоров'я», «Закони природи у звичаях українського народу» тощо. Розраховувати викладання слід приблизно на 10–15 годин. Потім їх
замінюють інші курси. Значну частину навчального часу курсів повинні становити досліди, практичні роботи, уроки в природі, екскурсії. Питання, що обговорюються на заняттях, повинні бути якомога цікавішими, знайомити учнів з можливостями і завданнями сучасної біології. Також значну роль у допрофільній біологічній освіті відіграють участь в олімпіадах, підготовка та захист робіт МАН, факультативні заняття, гуртки, різноманітні позаурочні та позакласні заходи з біології. Проведення такої комплексної роботи разом з кваліфікованою допомогою шкільних психологів повинно допомогти учням визначити профілізацію. |
Опис: | Величко Л. Підготовка учнів до профільного навчання з біології / Л. Величко // Методика викладання природничих дисциплін у вищій школі. XV Каришинські читання : зб. наук. пр. міжнар. наук.-практ. конф., (Полтава, 29-30 трав. 2008 р.) / за заг. ред. М. В. Гриньової ; Ін-т інновац. технологій та змісту освіти, Ін-т педагогіки АПН України, Полтав. держ. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Полтава : Астрая, 2008. – С. 56-57. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/6869 |
Розташовується у зібраннях: | 15 Каришинські читання
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|