DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >

Перегляд зібрання за групою - Автори Гриньова, М.В.

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
Ґ І Ї Є        А Б В Г Д Е Ж З И Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Э Ю Я
або ж введіть декілька перших літер:   
Сортування: Впорядкування: Вивести на сторінку: Автори:
Відображення результатів від 1 до 75 із 176
 далі >
Дата випускуНазваАвтор(и)
202130 років Міжнародній макаренківський асоціаціїГриньова, М.В.; Ткаченко, А.В.
2021Composition of personality education of future teachers during the creation of health environment at higher education institutionMomot, O.; Grynova, M.; Mamon, O.; Sribna, Yu.; Diachenko-Bohun, M.; Hrytsai, N.; Grygus, I.; Smolenska, O.; Ostrowska, M.; Napierala, M.; Hagner-Derengowska, M.; Kaluzny, K.; Muszkieta, R.; Zukow, W.; Момот, О.О.; Гриньова, М.В.; Мамон, О.В.; Срібна, Ю.А.; Дяченко-Богун, М.М.
2024Cooperative online international learning (COIL): course development and evaluation by the students of Poltava V.G. Korolenko national pedagogical university, Ukraine, and University college copenhagen, DenmarkГриньова, М.В.; Ніколенко, О.М.; Зуєнко, М.О.; Когут, І.В.; Grynova, M.; Nikolenko, O.; Watson, K.; Zuyenko, M.; Pedersen, R.; Kohut, I.
2022Internationalization of universities through participation in the ERASMUS + KA2 projectsGrynova, M.; Kohut, I.; Гриньова, М.В.; Когут, І.В.
2019Pedagogical principles of professional training of future foreign language teachers in higher education institutionsStryzhak, Yu.; Grynova, M.; Sas, N.; Стрижак, Ю.; Гриньова, М.В.; Сас, Н.М.
2022Towards establishing a conceptual framework for crossdisciplinary approach to case studies in continuing professional development of university lecturersBorm, J.; Grynova, M.; Lunyova, T.; Kohut, I.; Гриньова, М.В.; Луньова, Т.В.; Когут, І.В.
2023Арт-терапія для покращення психологічного самопочуття учнів травмованих під час війниНіколенко, О.М.; Зуєнко, М.О.; Гриньова, М.В.; Когут, І.В.; Ніколенко, К.С.
2006Біоетика- новий ступінь інтеграції природничих і гуманітарних наукГриньова, М.В.; Джурка, Г.Ф.; Кращенко, Ю.П.
2006Біоетика в русі Болонського процесуГриньова, М.В.; Новописьменна, Т.В.
2005Біоетика і природничі дисципліниГриньова, М.В.
2006Біоетика. Центральні постулати біоетикогенетичного кодексу та особистісно-орієнтована освітаГриньова, М.В.; Зезекало, І.Г.; Гнітій, Н.В.
2006Біоетичні засади взаємовідносин лісових угруповань і людиниГриньова, М.В.; Орлова, Н.О.
2023Важливість формування екологічної свідомості в контексті екологічної освіти у людей в умовах війни в УкраїніДубінін, С.І.; Гриньова, М.В.; Дяченко-Богун, М.М.; Новописьменний, С.А.; Плужнікова, Т.В.; Гомля, Л.М.; Закалюжний, В.М.
2016Важливість функціонування спеціальності "Здоров'я людини" на природничому факультеті імені В.Г. КороленкаГриньова, М.В.
2019Випускники природничого факультету Полтавського національного педагогічного університету імені В. Г. Короленка – науковці України. До 100-річчя природничого факультетуБуйдін, В.В.; Джурка, Г.Ф.; Шиян, Н.І.; Гриньова, М.В.; Закалюжний, В.М.; Яланська, С.П.
2023Вітальне слово учасникам V Усеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю «Олесь Гончар у духовно-культурному часі та просторі»Гриньова, М.В.
2020Володимир Іванович Вернадський про кристалографію як наукуГриньова, М.В.; Джурка, Г.Ф.
2018Вплив екології на здоров'я населення в Засульській об'єднаній територіальній громадіГриньова, М.В.; Мороз, А.В.
2014Вплив збалансованого харчування на розумову діяльність студентської молодіГриньова, М.В.; Коновал, Н.О.
2018Вплив керівника об'єднаних територіальних громад на вибір молоддю педагогічної професії (на прикладі Білоцерківської сільської та Семенівської селищної ОТГ)Гриньова, М.В.; Дрижд, В.І.
2015Вплив професійно орієнтованого освітнього середовища природничого факультету ПНПУ імені В.Г. Короленка на досягнення студентстваГриньова, М.В.
2013Вплив раціонального харчування на обдарованість студентської молодіГриньова, М.В.; Коновал, Н.О.
2024Вплив факторів освітнього середовища на результативність науково-дослідницької діяльностіГриньова, М.В.; Титаренко, О.О.
2024Впровадження ідей володимира Вернадського в освітньо-виховне середовище Полтавського національного педагогічного університету імені В.Г. КороленкаГриньова, М.В.
2020Врахування вікових особливостей підлітків в процесі організації виховної роботи в літніх оздоровчих таборахЧернецька, В.; Гриньова, М.В.
2024Вступне словоГриньова, М.В.
2013Вчення про біосферу В.І. ВернадськогоГриньова, М.В.
2009Вчення про ноосферу В.І. Вернадського як одна з основоположних концепцій сучасного природознавстваГриньова, М.В.
2024Генезис проблеми диференціації та індивідуалізації навчанняГриньова, М.В.
2023Деякі аспекти саморегуляції у процесі формування дослідницькоїМакаренко, О.В.; Макаренко, В.І.; Сілкова, О.В.; Гриньова, М.В.; Макаренко, К.С.
2024Деякі важелі мотивації інноваційної діяльності як елементи моделі розвитку закладу освітиГриньова, М.В.; Школяр, С.П.
2024Деякі важелі мотивації інноваційної діяльності як елементи моделі розвитку закладу освітиГриньова, М.В.; Школяр, С.П.
2023Дидактичні інтеракції у вищій школі як засіб інтеграції освітнього просторуГриньова, М.В.; Жданова-Неділько, О.Г.
2009Діяльність кафедри педагогічної майстерності в розвитку педагогічного краєзнавства ПолтавщиниБєляєва, Н.В.; Гриньова, М.В.
2020До питання про інтегрально-функціональну модель формування предметних компетентностей майбутніх учителів природничих дисциплінГриньова, М.В.
2021До питання про професійну компетентність майбутнього вчителя біології професійної школиГриньова, М.В.; Дзябенко, А.В.
2016До питання про розробку проекту "Нова українська школа: нові стандарти загальноосвітньої школи"Страшко, С.В.; Білик, В.Г.; Бойчук, Ю.Д.; Босенко, А.І.; Гончаренко, М.С.; Гриньова, М.В.; Дутчак, М.В.
2013До проблеми формування творчих здібностей обдарованих школярівГриньова, М.В.
2023Допомога ізраїльських політиків, педагогів, вчених, студентів для реалізації формули миру в УкраїніГриньов, Р.С.; Герасимов, Я.О.; Ковальчук, А.Р.; Гриньова, М.В.
2021Достойні постаті нашого літературного пантеону як взірець патріотичного виховання підростаючих поколіньГриньова, М.В.; Бардінова, А.О.
2006Екологічне розуміння якості води Полтавської області у вимірах біоетикиГриньова, М.В.; Шинкаренко, В.І.; Ярова, Ю.О.
2006Етичні проблеми біотехнології та їхнє обговорення наприкінці XX- початку XXI століттяГриньова, М.В.; Дашівська, К.В.
2019Загальнотеоретичні підходи до побудови моделі підготовки майбутніх учителів – студентів педагогічних спеціальностей до професійної діяльності в умовах нової української школи (НУШ)Гриньова, М.В.; Гриньов, С.Я.; Сас, Н.М.
2007Застосування семінарів-тренінгів у процесі вивчення курсу "Природознавство" в ПедуніверситетіГриньова, М.В.; Паляниця, О.В.
2019Застосування технології освітніх проектів у процесі навчання майбутніх дефектологівГриньова, М.В.; Кононова, М.М.
2014"Зелений туризм для всіх" як оздоровча технологіяГриньова, М.В.; Мастюх, К.В.
2015Зелений туризм для всіх. Сільський відпочинокГриньова, М.В.; Мастюх, К.В.
2017Зелений туризм як пріоритетний напрям розвитку паркових територій Полтавщини: методика соціального проектуГриньова, М.В.; Купріян, К.В.
2023Зміст навчання учнів молодшого шкільного віку у гуртках науково-технічного напряму з використанням STEM підходуГриньова, М.В.; Макарчук, В.В.
2020Зона професіного комфорту вчителяГриньова, М.В.; Сагайдак, В.Р.
2023Іван Андрійович Зязюн про освітні технології управління навчальними системамиГриньова, М.В.
2012Ігрові технології у навчальній діяльності вчителя біологіїГриньова, М.В.; Кузема, І.І.
2018Інклюзивна форма навчання учнів в умовах «Центру освіти та соціально-педагогічної підтримки» імені Софії РусовоїГриньова, М.В.; Ключинська, А.; Куторжевська, Л.І.
2022Інформатично-технологічна компетентність як структуроутворюючий компонент підготовки фахівців лісового господарстваГриньова, М.В.
2019Історія підготовки вчителів природознавства в Полтаві (1919-1933 роки)Гриньова, М.В.; Булава, Л.М.; Мащенко, О.М.
2016Кейс-технології у методичній підготовці майбутніх учителів біологіїГриньова, М.В.; Грицай, Н.Б.
2006Комп'ютер у вимірах біоетикиГриньова, М.В.; Дусяк, Ю.Я.; Магда, В.І.
2019Компетентнісний підхід у професійній підготовціГриньова, М.В.; Кононец, Н.В.
2021Комплексна діагностика рівня сформованості мовленнєвої компетентності молодших підлітків в умовах інклюзивного навчального середовища основної школиГриньова, М.В.; Губарь, О.Г.
2020Концепція формування базових компетентностей студентів-стоматологів у медичних ЗВО УкраїниГриньова, М.В.; Юдіна, К.Є.
2019Короткий словник-довідник термінів з менеджменту туристичної діяльностіБардінов, А.В.; Бардінов, О.В.; Гриньова, М.В.; Бардінова, А.О.; Тараненко, І.В.
2021Короткий словник юридичних термінів, пов’язаних із законодавством, правовими нормами, освітоюБардінова, А.О.; Гриньова, М.В.
2012Любов до життя В.І. ВернадськогоГриньова, М.В.
2011Людмила Нестуля - журналіст " від Бога"Гриньова, М.В.
2021Макаренкознавство як ресурс підготовки сучасних освітніх менеджерівТкаченко, А.В.; Гриньова, М.В.; Жданова-Неділько, О.Г.; Примакова, В.В.
2023Ментальне здоров’я учасників освітнього процесу в умовах війниГриньова, М.В.; Яланська, С.П.
2024Методологічні підходи до реалізації дидактичних умов формування дослідницької компетентності майбутніх освітніх менеджерівГриньова, М.В.; Величко, Р.М.
2008Методологія методики викладання природничих дисциплін в Полтавському державному педагогічному університетіПащенко, В.О.; Гриньова, М.В.
2025Міжнародна діяльність в Полтавському національному педагогічному університеті імені В. Г. КороленкаГриньова, М.В.; Величко, Р.М.
2006Місце біоетики в сучасній хімічній освітіГриньова, М.В.; Магда, В.І.; Криворучко, А.В.
2009Місце спеціальних компетенцій в структурі професійної компетентності майбутнього вчителя хіміїГриньова, М.В.; Семеняка, В.І.
2014Міський дендропарк як оздоровчий центр містаГриньова, М.В.; Кривенко, В.В.
2024Міцне здоров’я і благополуччя особистості як ціль сталого розвиткуГриньова, М.В.; Яланська, С.П.
2021Моделі підготовки майбутнього вчителя до Нової української школи: теорія і практикаБабенко, І.В.; Барбінов, В.В.; Барбінова, А.В.; Большая, О.В.; Величко, Р.М.; Гриженко, В.В.; Гриньова, М.В.; Гриньова, В.С.; Гриньов, С.Я.; Губарь, О.Г.; Гурська, О.В.; Дяченко-Богун, М.М.; Жамардій, В.О.; Жданова-Неділько, О.Г.; Кононец, Н.В.; Люлька, Г.А.; Масовець, Д.Б.; Новописьменний, С.А.; Пивовар, Н.М.; Сагайдак, В.Р.; Сас, Н.М.; Ткаченко, А.В.; Харченко, О.В.; Чернецька, В.В.
2022Моделювання процесу підготовки майбутніх учителів до педагогічної діяльностіГриньова, М.В.; Гриньов, Р.С.
Відображення результатів від 1 до 75 із 176
 далі >

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок