DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Статті >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/24566
|
Назва: | Деякі важелі мотивації інноваційної діяльності як елементи моделі розвитку закладу освіти |
Автори: | Гриньова, М.В. Школяр, С.П. |
Ключові слова: | мотивація інноваційна діяльність модель розвитку заклад освіти |
Дата публікації: | 2024 |
Короткий огляд (реферат): | Сьогодення вимагає постійне вдосконалення управління закладом освіти в напрямку забезпечення його розвитку. Системний підхід передбачає застосування моделі як ідеального відображення існуючої системи розвитку закладу освіти. Досвід наукових досліджень свідчить про те, що ідеальні моделі можуть бути представлені у вигляді знаків, символів, схем, графічних рисунків, які по суті є елементами моделі (системи). Отже, ідеальні моделі є гіпотетичними, оскільки вони виконують функцію аналога або образу реального об’єкта моделювання, в якому для спрощення досягнення поставленої мети як результату управління виокремлюють найважливіші елементи (показники), визначають, аналізують, дають оцінку їх кількісних та якісних характеристик в статиці та динаміці [1]. |
Опис: | Гриньова М. В., Школяр С. П. Деякі важелі мотивації інноваційної діяльності як елементи моделі розвитку закладу освіти. Ресурсно-орієнтоване навчання в «3D»: доступність, діалог, динаміка : збірник тез доповідей ІV Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції (м. Полтава, 22–23 лютого 2024 року). Полтава : ФКУЕП ПДАУ, 2024. С. 33-38. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/24566 |
Розташовується у зібраннях: | Статті
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|