DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2021(28) >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18576

Название: Комплексна діагностика рівня сформованості мовленнєвої компетентності молодших підлітків в умовах інклюзивного навчального середовища основної школи
Авторы: Гриньова, М.В.
Губарь, О.Г.
Ключевые слова: підлітки
мовленнєва компетентність, діагностика
порушення мовлення
інклюзивне освітнє середовище
Issue Date: 2021
Краткий осмотр (реферат): У статті розглядається методика дослідження стану сформованості мовленнєвої компетентності молодших підлітків в умовах інклюзивного навчального середовища основної школи. Висвітлено зміст основних діагностичних блоків, що відповідають структурі мовленнєвої компетентності молодшого підлітка, перераховано методи та засоби включені в діагностичний процес.
Описание: Гриньова М. В., Губарь О. Г. Комплексна діагностика рівня сформованості мовленнєвої компетентності молодших підлітків в умовах інклюзивного навчального середовища основної школи. Витоки педагогічної майстерності: журнал / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. Полтава, 2021. Випуск 28. С. 43-49.
URI: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18576
Appears in Collections:2021(28)

Files in This Item:

File Description SizeFormat
GRYNOVA.pdf457,45 kBAdobe PDFView/Open
View Statistics

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback