DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2023(31) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21536
|
Назва: | Деякі аспекти саморегуляції у процесі формування дослідницької |
Автори: | Макаренко, О.В. Макаренко, В.І. Сілкова, О.В. Гриньова, М.В. Макаренко, К.С. |
Ключові слова: | саморегуляція дослідницька компетентність, майбутні лікар інтроверсія екстраверсія |
Дата публікації: | 2023 |
Короткий огляд (реферат): | Формування саморегуляції організовує навчальну роботу студента, озброює вміннями самостійного виконання завдань, закладає основи вміння вчитися, що є головним завданням ЗВО. Тому питання формування саморегуляції і пошуки оптимальних шляхів його здійснення є актуальним і відповідає потребам сьогодення, що є основою дослідницької компетентності.
Дослідження показало, що контингент медичних ЗВО є переважно екстравертним, тоді як природничі дисципліни по своїй суті більше сприяють розвитку здібностей, притаманних інтровертам. Це вимагає перегляду процесу підготовки майбутніх лікарів засобами природничих дисциплін. Виявлено зв’язок окремих аспектів саморегуляції у процесі діяльності з інтро- і екстраверсією, що теж варто враховувати при організації роботи на заняттях з природничих дисциплін. |
Опис: | Макаренко О. В., Макаренко В. І., Сілкова О. В., Гриньова М. В., Макаренко К. С. Деякі аспекти саморегуляції у процесі формування дослідницької. Витоки педагогічної майстерності: журнал / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. Полтава, 2023. Випуск 31. С. 131-138. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21536 |
Розташовується у зібраннях: | 2023(31)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|