DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Гуманістичні орієнтири професійного становлення вчителя: макаренківська традиція і місія Нової української школи >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17956
|
Назва: | До питання про професійну компетентність майбутнього вчителя біології професійної школи |
Автори: | Гриньова, М.В. Дзябенко, А.В. |
Ключові слова: | майбутній вчитель біології компетентність освіта України підготовка вчителя біології професійна компетентність професійна компетентність вчителя |
Дата публікації: | 2021 |
Короткий огляд (реферат): | Перехід до нових стандартів компетентнісно орієнтованої освіти,
зумовлює реалізацію інноваційних підходів до професійної підготовки
майбутнього вчителя біології. Саме компетентнісний зміст підготовки
майбутнього вчителя біології виступає основою його професійного розвитку.
Професійна підготовка майбутнього вчителя передбачає оволодіння
загальнонауковими та професійними компетентностями, які забезпечують
розвиток його професіоналізму.
Професійна компетентність учителя біології профільної школи – це
багатокомпонентне інтегральне особистісне утворення, яке є основою для
виконання ним професійних обов’язків у сучасних умовах профільної
організації, навчання при різноманітності його форм, моделей, напрямів,
профілів, рівня викладання та структури навчального предмета, орієнтації
навчального процесу на професійне і соціальне самовизначення випускників.
Підготовка висококваліфікованих педагогічних кадрів для роботи в
профільній школі. |
Опис: | Гриньова М. В., Дзябенко А. В. До питання про професійну компетентність майбутнього вчителя біології професійної школи // Гуманістичні орієнтири професійного становлення вчителя: макаренківська традиція і місія Нової української школи : матеріали ХХ Міжнар. Наук.-практ. Конф. (м. Полтава, 11-12 березня 2021 р.). «Управлінська майстерність керівника навчального закладу», «Управління проєктами у сфері науки, освіти, інновацій та інформатизації», «Управління інноваційною діяльністю в освіті та у виробництві» : матеріали Всеукр. Наук.-практ. Семінарів (м. Полтава, 11-12 березня 2021 р.) / за ред. М. В. Гриньової. Полтава : ПП «Астрая», 2021. C. 50-52. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17956 |
Розташовується у зібраннях: | Гуманістичні орієнтири професійного становлення вчителя: макаренківська традиція і місія Нової української школи
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|