DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Психології і соціальної роботи >
Кафедра психології >
Статті >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/15947

Назва: Застосування технології освітніх проектів у процесі навчання майбутніх дефектологів
Автори: Гриньова, М.В.
Кононова, М.М.
Ключові слова: дефектолог
метод проектів
освітні проекти
педагогічна технологія
навчання
професійний розвиток
Дата публікації: 2019
Короткий огляд (реферат): Здійснено теоретичне дослідження питання застосування методу освітніх проектів у процесі навчання майбутніх дефектологів. На основі узагальнення вивченого матеріалу з’ясовано сутність понять «метод проектів»; «освітній проект», визначено види та складові освітнього проекту. Викладено основні вимоги щодо організації технологій освітніх проектів у процесі професійного розвитку майбутніх дефектологів. Зосереджено увагу на методі проектів як методі ресурсно-орієнтованого навчання. Зазначено, що теми проектів для майбутніх дефектологів повинні спрямовуватися на здобуття компетенцій у галузі діагностичної, корекційно-педагогічної, соціально-педагогічної, комунікативної діяльності з дітьми з порушеннями психофізичного розвитку та їх сім’ями. Акцентовано увагу на те, що використання методу проектів вимагає від викладача не стільки викладання, скільки створення умов для прояву в студентів інтересу до пізнавальної діяльності, майбутньої професії, самоосвіти, орієнтації на освіту упродовж усього життя й застосуванню отриманих знань на практиці. Представлено розроблений освітній проект «Професійний розвиток майбутніх дефектологів». Висновки дослідження щодо застосування освітніх проектів можна використовувати як при вивченні обов’язкових дисциплін циклу професійної підготовки за освітньо-професійною програмою, так і вибіркових, циклу підготовки за спеціальністю 016 Спеціальна освіта.
Опис: Гриньова М. В. Застосування технології освітніх проектів у процесі навчання майбутніх дефектологів / М. В. Гриньова, М. М. Кононова // Балканско научно обозрение. - Том 3 № 1 (3), 2019. - С. 26-30.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/15947
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Grynova Kononova_Pedagogika.pdf304,66 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок