DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2022(29) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/19290
|
Назва: | Інформатично-технологічна компетентність як структуроутворюючий компонент підготовки фахівців лісового господарства |
Автори: | Гриньова, М.В. |
Ключові слова: | інформатично-технологічна компетентність компоненти підготовка фахівці лісове господарство лісогосподарська галузь інформаційні технології інформація професійні якості |
Дата публікації: | 2022 |
Короткий огляд (реферат): | У статті розкрито сутність і компонентний склад інформатично-технологічної компетентності як
структуроутворюючого компоненту підготовки фахівців лісового господарства. Встановлено види
професійної діяльності фахівців лісового господарства: виробничо-технологічний, організаційноуправлінський, науково-дослідний, проектно-конструкторський. Розкрито специфіку професійної
діяльності інженера лісового господарства. На основі аналізу наукових джерел подано визначення
понять: «компетентність», «професійна компетентність», «види компетентностей», «інформація»,
«технологія», «інформатично-технологічна діяльність інженера лісового господарства»
«інформатично-технологічна компетентність інженера лісового господарства». Виокремлено у
структурі професійної компетентності інженера лісового господарства базові компетентності:
спеціальну, проектно-дослідницьку, екологічну, організаційно-комунікативну, індивідуальну,
інформатично-технологічну. Розглянуто специфіку умов здійснення виробничих процесів у
лісогосподарській галузі. У структурі інформатично-технологічної компетентності виділено
мотиваційно-ціннісний, когнітивний, функціонально-діяльнісний та рефлексивний компоненти.
Здійснено узгодження компонентів із професійно важливими якостями фахівця. |
Опис: | Гриньова М. В. Інформатично-технологічна компетентність
як структуроутворюючий компонент
підготовки фахівців лісового господарства // Витоки педагогічної майстерності: журнал / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. Полтава, 2022. Випуск 29. С. 87-97. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/19290 |
Розташовується у зібраннях: | 2022(29)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|