|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Педагогічні науки >
2018(71) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10115
|
Назва: | Інклюзивна форма навчання учнів в умовах «Центру освіти та соціально-педагогічної підтримки» імені Софії Русової |
Автори: | Гриньова, М.В. Ключинська, А. Куторжевська, Л. |
Ключові слова: | інклюзивна форма навчання інклюзивне навчання Центр освіти та соціально-педагогічної підтримки імені Софії Русової освітнє середовище індивідуальна програма розвитку додаткові освітні та соціальні проблеми учня психолого-педагогічна допомога характеристика учня навчальні предмети адаптація навчальних підходів індивідуальний навчальний план джерела інформації |
Дата публікації: | 2018 |
Короткий огляд (реферат): | Розглянуто навчально-виховну діяльність школи-інтернату, дошкільного відділення, навчально-виховного комплексу як можливості пансіону для проживання, харчування та оздоровлення дітей, що формує компетентності вихованця, забезпечує інклюзивною формою навчання осіб з особливими потребами, поєднує «Центр освіти та соціально-педагогічної підтримки» імені Софії Русової та створює можливості в задоволенні територіальної громади якісними освітніми та соціальними послугами.
Завдяки реформуванню інтернатних закладів утворюються заклади нового типу, зокрема: Княгининівська спеціалізована школа-інтернат І-ІІІ ступенів «Центр освіти та соціально-педагогічної підтримки» обласного підпорядкування Волинської обласної ради, Люблинецька спеціалізована загальноосвітня І-ІІІ ступенів «Центр освіти та соціально-педагогічної підтримки» (Ковельський район Волинської обл.), Головненська та Затурцівська спеціальні школи-інтернати «Центри освіти та соціально-педагогічної підтримки»; Полтавську спеціалізовану школу-інтернат №2 імені Н.К.Крупської реформовано на Полтавську спеціалізовану школу-інтернат №2 І-ІІІ ступенів «Центр освіти та соціально-педагогічної підтримки» імені Софії Русової Полтавської обласної ради, що створює широкі можливості для задоволення територіальної громади у навчанні та формуванні компетентностей дітей, починаючи з дошкільного віку, акумулює навчально-виховну діяльність школи-інтернату, дошкільного відділення, НВК, маючи всі можливості пансіону для проживання, харчування та оздоровлення дітей; формує різні компетентності вихованця; розвиває здібності та таланти дітей у гуртках художньо-естетичного, технологічного, гуманітарного напрямів, вирішує проблему інклюзивної освіти; допомагає у корекції психофізичного та мовленнєвого розвитку.
Нововведенням закладу на сьогоднішній день є те, що освітнє середовище адаптовано до особистості вихованця, адже навчаються як обдаровані діти, так і діти з особливими освітніми потребами: тому окрім класів, що навчаються за програмою загальноосвітньої школи, у закладі функціонують класи з поглибленим вивченням окремих предметів, а для дітей з особливими освітніми потребами створені групи з інклюзивною формою навчання. Для дітей із мовленнєвими порушеннями у дошкільному відділенні створені логопедичні групи для проведення корекційних занять. |
Опис: | Гриньова М. В. Інклюзивна форма навчання учнів в умовах «Центру освіти та соціально-педагогічної підтримки» імені Софії Русової / М. В. Гриньова, А. Ключинська, Л. Куторжевська // Педагогічні науки : зб. наук. праць / гол. ред. М. І. Степаненко ; Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Полтава, 2018. – Вип. 71. – С. 8-15. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10115 |
Розташовується у зібраннях: | 2018(71)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|