DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
27 Каришинські читання >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/15053

Назва: До питання про інтегрально-функціональну модель формування предметних компетентностей майбутніх учителів природничих дисциплін
Автори: Гриньова, М.В.
Ключові слова: інтегрально-функціональну модель
формування предметних компетентностей
майбутній учитель
учитель природничих дисциплін
Дата публікації: 2020
Короткий огляд (реферат): Показником розвитку педагогіки є поетапне «упровадження» у науково-педагогічні дослідження певних процесів, котрі стосуються розробки різноманітних моделей дидактичних механізмів й інструментів моделювання навчального процесу. Спираючись на співвідношення кінцевого результату та структурних елементів виділяють такі різновиди педагогічних моделей: поточна, селективна, змішана, інноваційна. На думку ученої Я. Скалкової «з моделлю легше експериментувати, аніж з оригіналом. Це значною мірою і визначає доцільність застосування її у процесі пізнання… Моделювання вимагає теоретичного обґрунтування відносин між моделлю та реальним об’єктом. Саме тому роль теоретичного мислення, теорії значно збільшується» [8]. Моделювання дає змогу максимально оптимально поєднувати експериментальне дослідження об’єкта, спрямоване на забезпечення побудови певних абстракцій, логічних конструкцій у площині життєдіяльності людини. Розроблення різноманітних варіацій за своїм цільовим призначенням дидактичних моделей (структурно-функціональних, функціонально-структурних, інтегральних, структурно-інтегральних, функціонально-інтегральних, суто дидактичних, варіативно-дидактичних, лінгводидактичних та ін.) удосконалюють навчальний процес у закладі вищої освіти, сприяють формуванню предметних компетентностей майбутніх учителів.
Опис: Гриньова М. В. До питання про інтегрально-функціональну модель формування предметних компетентностей майбутніх учителів природничих дисциплін / М. В. Гриньова // Матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. «Методика навчання природничих дисциплін у середній та вищій школі» (XXVІІ КАРИШИНСЬКІ ЧИТАННЯ) (м. Полтава, 28-29 травня 2020 р.) / За заг. ред. проф. М. В. Гриньової. – Полтава: Астрая, 2020. – С. 3-16.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/15053
Розташовується у зібраннях:27 Каришинські читання

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Гриньова.pdf299,55 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок