DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2019(24) >
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/14240
|
Название: | Загальнотеоретичні підходи до побудови моделі підготовки майбутніх учителів – студентів педагогічних спеціальностей до професійної діяльності в умовах нової української школи (НУШ) |
Авторы: | Гриньова, М.В. Гриньов, С.Я. Сас, Н.М. |
Ключевые слова: | педагогічні підходи та принципи модель підготовки майбутніх вчителів професійна діяльність в умовах НУШ професійна діяльність контрольно-оцінювальний блок моделі цільовий блок моделі змістово-процесуальний блок моделі майбутні вчителі нова українська школа |
Issue Date: | 2019 |
Краткий осмотр (реферат): | У статті автори обґрунтовують необхідність застосування методу моделювання до вирішення питання підготовки майбутніх вчителів – студентів педагогічних спеціальностей до професійної діяльності в умовах НУШ. Аналізують основні теоретичні підходи до моделювання в педагогіці.
Пропонують авторський алгоритм переводу потреб професійної діяльності в умовах нової української школи у зміст професійної підготовки майбутніх вчителів – студентів педагогічних спеціальностей.
Характеризують виокремленні та адаптовані до підготовки майбутніх вчителів – студентів педагогічних спеціальностей до професійної діяльності в умовах НУШ педагогічні підходи, загально педагогічні, спеціальні та специфічні принципи. Розкривають складові цільового, змістово-процесуального та контрольно-оцінювального блоків пропонованої моделі. |
Описание: | Гриньова М. В. Загальнотеоретичні підходи до побудови моделі підготовки майбутніх учителів – студентів педагогічних спеціальностей до професійної діяльності в умовах нової української школи (НУШ) / М. В. Гриньова, С. Я. Гриньов, Н. М. Сас // Витоки педагогічної майстерності: наук. журн. / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Полтава, 2019. - Вип. 24. – С. 63-66. |
URI: | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/14240 |
Appears in Collections: | 2019(24)
|
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
|